Pirate-girl
Ny medlem
En fråga eller ja två ��
Någon som bytt fotpinnar och kan rek några?
Någon som drevat om den?
Någon som bytt fotpinnar och kan rek några?
Någon som drevat om den?
Hälsar på i Vika där jag bor hos syster med familj, därifrån kör jag lite mot Borlänge, Säter, Hedemora. Blev en knix i amsberg i somras. Ibland drar jag hem till Ludvika där jag är uppväxt.
Framför allt lite högre, så jag kommer ut mer med mina taxbenSka du flytta dom bakåt?
Köpa Daytonapinnar från skroten
Hallå!
Jag är lite inne på att skaffa mig en Street Triple till sommaren. Har tidigare provkört både Ducati Monster 896 samt Kawasaki Z800 och konstaterat att en rad3:a är vad jag är ute efter. Dock inte provkört någon då det är ont om dom i Norrköpingstrakten!
Hur som haver, till frågan: Har kollat på en 2009-2012 R då de ligger ok i pris, men är det bättre att istället gå upp på en 2013 med nya chassit, men då gå ifrån R:en?
Det är ju tycke och smak kan jag tänka mig, men någon slags faktagrund på vad som är att föredra borde ju finnas!
Alltså, 2012 R eller 2013 vanlig?
// sneJe
Det blev en 2013 modell R. Otroligt nöjd efter de rundor jag fått erfara än så länge
Nu är jag lite intresserad av vart i Östergötland det finns serviceställen till Triumph eller om man måste åka ut från Östergötland åt något håll...
Samt problemet som flera verkar ha, vilket Slip-On man skall välja, är otroligt sugen på ett SC-Project till våren.
MVH, sneJe
Jag kan inte slita mig härifrångrattis till en grym hoj!
Måste slå ett jätteslag för SC-Proj conic, helt magiskt ljud utan killer - köp!
Återigen, är riktigt nöjd! Otroligt trevlig upplevelse både i stan och på de slingriga skogsvägarna!
Har faktiskt sneglat åt en GPM2, alternativt ett conic.... GPM2 är inte lika vanligt och lite råare, dock sticker det upp lite för långt men det går ju alltid att modda tillDock så är Conic lite mer stilrent , så det är svårt...
Om man nu byter till något av ovanstående, bör man mappa om hojen vid nästa service eller skall detta göras oavsett?
Jag kan inte slita mig härifrångrattis till en grym hoj!
Måste slå ett jätteslag för SC-Proj conic, helt magiskt ljud utan killer - köp!
Nu är jag lite intresserad av vart i Östergötland det finns serviceställen till Triumph eller om man måste åka ut från Östergötland åt något håll...
MVH, sneJe
Det blev en 2013 modell R. Otroligt nöjd efter de rundor jag fått erfara än så länge
Samt problemet som flera verkar ha, vilket Slip-On man skall välja, är otroligt sugen på ett SC-Project till våren.
MVH, sneJe
Jag kan gladerligen rekommendera Nilssons MC shop i Linköping. Ligger vid industrigatan.
http://www.nilssonsmcshop.se/
Mekaniker som skruvat Triumph i 20 år, främst inriktade på HD/Triumph.
Lämnade in min båge där för 1000-mila i sommras och fick proffsigt och kunnigt bemötande.
De är officiell triumph verkstad så stämpel får du osv.![]()
Stämmer.Då får jag höra av mig till dom när det blir dags! Har de även möjlighet till en ommappning?
Nybliven Street Triple R ägare.
Mycket imponerad av denna hoj! Så underhållande och så följsam.
View attachment 423890
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |