Blev uppbringd fr verkstad, skadan är uppe 35-38000 o laga, det e 08, tror ni att dom kommer lösa in? Vill helst inte då den är fan dröm hoj o alla delar som man byt o köpt till![]()
Jag satte på M7 RR i somras hunnit bli både bandagar och mycket gata, riktigt nöjd! KöööööpMina Pirelli som följde med då den var ny har rullat cirka 1100 mil nu och det är nu dags att byta. Det är nere på markeringen på framdäcket och har kanske 1,5-2 millimeter kvar på bakdäcket. Sitter och surfar och kollar vad jag ska välja. Antingen rullar jag vidare med Pirelli eller så är alternativet Metzeler Sportec M7 RR. Hittar lite olika i testerna om vad som ska vara bäst mellan dom så har lite besluts-ångest just nu![]()
Jag satte på M7 RR i somras hunnit bli både bandagar och mycket gata, riktigt nöjd! Köööööp![]()
375 mil??? Hur körde du för att det skulle hålla så lite. Burnar du konstant eller.Antar att det var Pirelli Diablo Rosso Corsa av den första varianten som satt på (Orginal från Triumph).
Hur är dom på blött underlag samt blir dom lätt uppvärmda?
Åker en hel del till jobbet i både ur och skur och när temperaturen bara är någon +.
Blev uppbringd fr verkstad, skadan är uppe 35-38000 o laga, det e 08, tror ni att dom kommer lösa in? Vill helst inte då den är fan dröm hoj o alla delar som man byt o köpt till![]()
Tja, vad har ni satt för varvtal per växel på växelindikatorn (blå lamporna)?
Har ännu inte kört så mycket i regn, men annars så kommer de upp i temp fort. Några lägre temperaturer har det inte än varit. När jag körde på Gelleråsen sist så kom det en skur när vi luncha så det var bara någon våt fläck kvar under vårt pass körde på ganska hårt och lyckades träffa den fläck fick lite släpp men det kändes mycket odramatiskt.
Tja, vad har ni satt för varvtal per växel på växelindikatorn (blå lamporna)?
Vad kör ni för läge då, 6-led?
Någon som har erfarenhet av denna Quickshifter?? Priset är ju bra men finns det några nackdelar? Den har fått bra kritik i andra forum.
http://www.shiftdynamics.com.au/sto..._Quickshifter _675cc_&_660cc_(2009-2015).html
Hade visst en fråga till, förutom den ovan, och ja jag är ingen mekaniker.
Upptäckte att på vänstra handtaget så är den ett mellanrum mellan handtaget och den där grejen i silver som sitter längst ut ... kollar jag på gamla bilder så såg det inte ut så. Prövade att ta bort skruven längst ut i hopp att kunna trycka ihop det, men lyckades inte. Är det någon vänlig själ som kan förklara hur man får ihop delarna...?! Tack på förhand.
View attachment 423537
Det är inte så att handtagsgummit har vandrat in på styret? Tycker det sitter tajt mot reglage-klumpen..
Ahh allt är lätt när man kan det! Tusen tack!
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |