CRF_Niklas
Ny medlem
Quickshifter
Arrow + map
Bar end mirrors
Handtag justerbara
Hög comfort sadel
Skyllthållare
Snake skins
Arrow + map
Bar end mirrors
Handtag justerbara
Hög comfort sadel
Skyllthållare
Snake skins
Fan va kul, va o provkörde en 765 RS (122 tusen?) igår, underbart skön hoj, men plånboken säger väl mja. Hur är 675an? kommer man bli besviken? eller är 765 S ett bättre val? (92 tusen?).
Älskar verkligen ljudet i trippeln, man blev liksom kär. En sådan hade jag dessutom vågat släppa iväg tjejen på vid övningskörning, gick ju löjligt snällt o fint när man var snäll på gasen o det fanns lagom mycket sug när man släppte lös den. Så? HJÄLP!
RS alla dar i veckan!
Ljudet är nice, men frågan är, 675? duger det för mig, plånboken säger JA
Ljudet är nice, men frågan är, 675? duger det för mig, plånboken säger JA
https://www.youtube.com/watch?v=9PvX0-E67PI
Trubbel i paradiset, beställt en 675a och måste ha tag i en glo slipon vad kör ni eller någon som har något till salu? Lutar just nu åt SC projekt åsikter om den?
Skulle först ha arrow men min återförsäljare säger att den ej går att få tag i.
Ajdå, lagerproblem. Jag vet många som är mycket nöjda med SC Project och jag planerar att själv att skaffa en till våren. Så jag skulle säga "kör".
Vet du hur högt det låter med db killer i? Skall köra lite smc träffar och har ingen lust att hålla på att byta rör fram och tillbaka. Har förstått att röret låter ganska mycket
Jag har ett härligt slip-on från HP till salu om någon är sugen =) tycker den låter och ser bättre ut än SC Projects!
http://www.hpcorse.com/en/moto#!/Product/291
View attachment 438921
Klart det duger men hoj kör man väl för att det ska kittla i själen .
Det är dyrt att köra hoj på alla sätt, har du råd vilket du har.. varför kompromissa. 675 är grym, inget snack. Men det finns många grymma hojar för 50k också, frågan är ju vad du vill ha?
Ja 122 tusen för en 765 RS är påtok för dyrt för mig även om jag gärna hade velat ha en sådan, men ljudet var ju enormt skönt. och jag behöver långt ifrån mina 150 hästar i dagsläget. motorvägskörningen var ju inte heller så dum på 765an, antar 675an är helt okej på motorvägen den med.
Jag har alltid varit nyfiken på 3-cylle, och nu vet jag precis varför folk gillar dom, o det gör jag med!
frågan är bara, dom stora cyklarna, blir dom väldigt mycket tyngre o större? eller ska man hålla sig runt dom hära 700cc snåret hojarna?
Jag läste lite fel ang plånbok. Både 675 och 765 är bedrövliga på motorväg skulle jag säga . Kör på en 675 dom är grymma och såklart sc-pipa som Thomas säger.
Tuono är smidig som f-n med massa mos men nej en 1000cc blir inte lika smidig, men inte klumpiga för det.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |