Är det mot förmodan någon som har en hög komfortsadel till salu till en 2015? Artikel nr. T2304086. Enligt MCweb så har den utgått...![]()
"No longer available". Har fått för mig att en komfortsadel är bra då jag är 187 cm, och den är 2 cm högre vad jag förstår. Men det kanske kvittar. Sitter inte jättekast på hojen som det är men lite högre hade ju inte skadat. Tack ändå!
Någon som har tips på styre för lite mer framåtlutad körställning? Lite som clip-on light ????. Jag har lite svårt med körställningnen vid bankörning.
I dag sitter det ett speed3 styre på och jag tror det är både högre och bredare än original.
Någon som har tips på styre för lite mer framåtlutad körställning? Lite som clip-on light ????. Jag har lite svårt med körställningnen vid bankörning.
I dag sitter det ett speed3 styre på och jag tror det är både högre och bredare än original.
Fick min SC Project Conic idag, började såklart regna i samma sekund jag var klar med bytet
Torrgasade lite, och jäklar vad mysigt den låter nu! Men blir nog att köra med killern i, har en känsla av att det blir lite för mycket av det goda utan![]()
Najs![]()
Hur länge fick du vänta på att få din? Var beställde du?
Det tog precis 3 veckor, då beställde jag genom sliponbutiken.se. Det var faktiskt billigare än att beställa direkt från SC nu när kronan är så jäkla svag. Har läst en del skräckhistorier om folk som fått vänta 3 månader på sina beställningar från sc, men jag kanske hade tur?
Åkte och handlade idag med urtagen killer för att testa, och nog för att det är ett förjäkligt mysigt ljud så är det nog för högt! IAF om man ska prioritera grannsämja osv
Tips på snygga tankgummin (sidorna) på en Crystal White-tank? Helst sådana som inte äter upp varken skinställ eller allvädersställ.![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!