Str3 R
Guest
Grattis! Och snyggaste färgen också, bra smak.Min efterlysning i tråden gav resultat. Nu är jag också ägare till en fin Street triple
View attachment 443632
Grattis! Och snyggaste färgen också, bra smak.Min efterlysning i tråden gav resultat. Nu är jag också ägare till en fin Street triple
View attachment 443632
Om man räknar vad en service skulle kosta på RX 675 för 84500 kr så är det inga 9500 kr i alla fall.Funderar på att köpa en Street triple. Har hittat två alternativ som verkar bra. Triumph STREET TRIPLE RX 675 uttagen i februari i år som gått 118 mil för 84500kr på Autolane eller en ny Street triple S 765 för 94000kr hos Johans MC. Den nya ska ju in på 100 mils service relativt omgående och det kostar en del också. Vilken skulle ni välja?
Funderar på att köpa en Street triple. Har hittat två alternativ som verkar bra. Triumph STREET TRIPLE RX 675 uttagen i februari i år som gått 118 mil för 84500kr på Autolane eller en ny Street triple S 765 för 94000kr hos Johans MC. Den nya ska ju in på 100 mils service relativt omgående och det kostar en del också. Vilken skulle ni välja?
Om de flesta tillverkare påstår att du inte behöver mappa om, varför ställer du ens frågan? För att de som gjort grejerna kanske inte vet vad de pratar om, eller nåt?![]()
![]()
Jahapp.. Impulsköpte en Street Triple RS 2017 ~600mil för 3 veckor sedan..
Underbar hoj! Aldrig ens funderat på den modellen innan.
Satte snabbt på Triumpgs "egna"(givi-made) tankväska, blev jättebra.
Nu söker jag ett slip-on.
Några tips?
Tittat på Yoshimura men verkar låta lite väl mycket?
Behöver man mapa om man byter? De flesta ändrörstillverkare skriver att man ej behöver..
tacksam för tips/hjälp
Om de flesta tillverkare påstår att du inte behöver mappa om, varför ställer du ens frågan? För att de som gjort grejerna kanske inte vet vad de pratar om, eller nåt?
Grattis till hojen! Yoshi på trepipen låter skönt, men kanske lite mycket utan db-killer.
Skickat från min G8441 via Tapatalk
Luftade St3 an på bana för första gången i går. Stelt och kantigt, men började lossna lite sista passet. Körställningen var klart ovan
Tror faktiskt att en Vanlig (ej R) kommer att funka bra så länge asfalten inte är för dålig.
https://www.youtube.com/watch?v=XzOKPDCTRz4&t=374s
Snygg färgsättning på den!![]()
![]()
![]()
![]()
Jahapp.. Impulsköpte en Street Triple RS 2017 ~600mil för 3 veckor sedan..
Underbar hoj! Aldrig ens funderat på den modellen innan.
Satte snabbt på Triumpgs "egna"(givi-made) tankväska, blev jättebra.
Nu söker jag ett slip-on.
Några tips?
Tittat på Yoshimura men verkar låta lite väl mycket?
Behöver man mapa om man byter? De flesta ändrörstillverkare skriver att man ej behöver..
tacksam för tips/hjälp
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Triumph STREET TRIPLE 765R *KANONPRIS* https://www.blocket.se/vi/79674432.htmFunderar på att köpa en Street triple. Har hittat två alternativ som verkar bra. Triumph STREET TRIPLE RX 675 uttagen i februari i år som gått 118 mil för 84500kr på Autolane eller en ny Street triple S 765 för 94000kr hos Johans MC. Den nya ska ju in på 100 mils service relativt omgående och det kostar en del också. Vilken skulle ni välja?
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Triumph STREET TRIPLE 765R *KANONPRIS* https://www.blocket.se/vi/79674432.htm
Tjusigt med fler 765 ägare här. Har en jag med som ska ut på bana i sommar. Hoppas det finns tid för några bandagar iaf.
View attachment 443748View attachment 443749View attachment 443750
Tänkte du köra den som renodlad banhoj?
Jag luftade min R i Anderstorp i helgen, blir ett par dagar till på Kinnekulle i sommar! Ser fram emot det.
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!