View attachment 452031
Då var man triple ägare igen! ????
Undrans hur den skulle göra sig med clipon? Det får nån annan än jag testa, min axel är inte kompatibel med framåtlutad körställning...![]()
Har clipon på min 675R -13, ett måste om man kör bana.
Fick flytta lampa o instrument till framgaffeln, se mitt inlägg 2016-05-24.
Jag kan vända på cliponfästena så jag har ett lågt "banläge" och ett högre för gata.
Igår blev premiären för 2020 avklarad, visserligen bara ärenden runt stan, men jag körde hoj (i ösregnet) iaf!
Hoppas vi slipper vinter i år här i söder - det verkar onekligen så. 7 plusgrader just nu och pissregn. I slutet på februari brukar några braiga dagar trilla in, det är inte så länge kvar nu till säsongen kan börja på riktigt!!
Man blir ju sugen. Men jag kör gärna bara på torrt väglag i värmen!
Sen så har jag ju inget bakdäck heller..
Det är onekligen en rätt häftig summa. Nästan på gränsen till för dyrt. Men men, så länge mitt begär övervinner förnuftet.3645 kr in alles för blåtandsmodul och installation. Jag kan nog tyvärr inte låta bli...![]()
Det är onekligen en rätt häftig summa. Nästan på gränsen till för dyrt. Men men, så länge mitt begär övervinner förnuftet.
Är det fortfarande april som gäller?
Skickat från min VOG-L29 via Tapatalk
Servad och klar, nu hoppas vi våren kommer snabbt!
View attachment 452472
View attachment 452472
Göttigt! Jag anser att det är ”varmt” nog att köra, men regnet.... oh dear sweet baby Jesus wept... fo helv sluta regna nångång!
View attachment 452472
Ja den modellen känner jag till.. Hade den i förra verkstan. Tappa man nåt var det surt...även om man råkade spilla nån vätska, då la det sig som en pöl under golvet.
Jag har börjat titta på lite alternativ till bakdämparen till min triple 2010, finns det några tips?
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!