inga nya kablar , bara koppla ihop med orginalkablarna o sen skruva dit det hela.Är det svårt att montera ett Mad Doctor kit själv?
Måste man dra nya kablar eller nåt sånt? Eller är det bara plug n' play?
Hmm va ute å åkte i helgen tyvärr.. ett jävla regn.
Nån mer än jag som känt att den är rejält slirig när det är blött??
Iofs vet ja inte hur mkt roll det spelar att däcken inte gått mer än 120+ mil.. de ska ju rulla en bra bit innan optimalt fäste... Men som det var igår när jag skulle åka hem var extremt.. nästan varenda kurva ville bakdäcket sticka iväg... usch
Vad är det för backspeglar? Dom va ju riktigt heta... mjau
Jag läste det i ngn däckdiskussion när ja skulle köpa nya däck att det tar ett tag innan däcken blir bra..
För så obehagligt som de var igår var hiskeligt!
200 mil låter ju rätt extremt? inte en konstant bakhjulskörning borde väl slita så mkt hehe
Vad är det för backspeglar? Dom va ju riktigt heta... mjau
Du får min hoj + x kr om jag får din
Bilder & mer info här:
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=20346
Hmm va ute å åkte i helgen tyvärr.. ett jävla regn.
Nån mer än jag som känt att den är rejält slirig när det är blött??
Iofs vet ja inte hur mkt roll det spelar att däcken inte gått mer än 120+ mil.. de ska ju rulla en bra bit innan optimalt fäste... Men som det var igår när jag skulle åka hem var extremt.. nästan varenda kurva ville bakdäcket sticka iväg... usch
Intressant! Trodde bara det var jag som hade fått för mig det. Kanske är den lite extra slirig trots allt om fler tycker det...
Jag blev lite konfundersam när jag fick hem mina försäkringspapper idag, där står det street triple 2008 års modell. På mitt Triumph kvitto står det 2009 års modell. På reg-beviset står det ingen årsmodell alls? på mitt swedbanklån står det 08. HALLÅ? vad har jag för hoj? 2008 el 2009? var ju en 09 jag har betalat för.
Jag blev lite konfundersam när jag fick hem mina försäkringspapper idag, där står det street triple 2008 års modell. På mitt Triumph kvitto står det 2009 års modell. På reg-beviset står det ingen årsmodell alls? på mitt swedbanklån står det 08. HALLÅ? vad har jag för hoj? 2008 el 2009? var ju en 09 jag har betalat för.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|