evil sibling
Calcatea Bellator
Kört in hojen nu (160) mil. Vi lekte lite vid gränsen till Norge (roliga vägar) märkte att Triple'n flyger upp på bakhjulet hela tiden. rätt obehagligt men skoj då jag är en rätt så nybörjare på sådana saker. så jag släper gasen rätt fort. rätt jobbigt när man kapkör :/ man man vänjer la sig.. (ville bara skriva av mig lite efter en rolig tur) hur gör ni när ni acc:ar mot varandra. känner att man förlorar lite tid på det hela. men man kanske klarar av att dra den fullt ut innan den börjar lyfta för mycket? är lite försiktig i början.. men roligt var det!
ska rätt mycket till om du ska få upp den så högt att det blir risk för att slå över i annat än ettans växel... ska den upp hög på 2an så måste man rycka i styret, 3an tror jag knappt går utan lite hjälp med kopplingen...
beror ju på hur långt bak du sitter med iofs, häng lite mer framåt när du accar iväg och ryck inte iväg på ettan så ska det inte vara några problem.
framhjulet nån decimeter upp e i princip ofarligt sålänge du inte styr fullt åt nått håll när det lyfter...
själv körde jag in min 30 mil