Tjena boys!
Happy midsommar för fan!
Dags att byta bakdäck på svarta pärlan. Nån som har några erfarenheter att dela med sig av angående däck? Funderar på att smälla på Dunlop Sportmax Qualifier, alltså precis samma som sitter på nu. 770 spänn på hojdack.se. Men frågan är ju alltid, finns det nåt bättre alternativ? Sen lurar jag på kedjan också, nån som bytt och i så fall när? Det är ju säkert individuellt förstås, men nåt riktmärke vore trevligt. 1000 mil kanske? Hittade inget om det i boken.
R-G puckar ska jag ta mej en titt på också.
Skulle puckar ha räddat din marksyning tror du?
Du kan väl ge min en värmande klapp på sadeln den 3'e juli. Den står ju där och surar.
Är det någon på denna jord som har pdf-filen för att ställa in variabler på original-larmet ifrån Data-Tool i service mode 3. Behöver man åka till verkstad varje gång man vill ställa om en parameter?
man kan klippa å skarva med vanliga sånadär "klämfastmigöver2trådarförattskarvaihopdom-kabelskor"
går hur fint som helst.
Eller så klipper man, sätter kabelskor i den ändan som sitter på hojen, på dom nya blinkerserna, och på dom gamla man plockar bort, så återställer man den på 5 minuter när det blir dax för bilprovning.
Det sura när man gör så är ju att man kanske ändrar så inte garantin täcker ifall nått skulle hända...
några tripplar som ska ut o köra imorrn? tänkte ta en sväng förbi skogis me min våldtagna street o snacka lite shit.
Jag slet faktiskt på Volvo Ocean race's XC90 försäkringspott!
Kul att du kan köra innan reparation och slippa ha den stå ledsen på en verkstad. När ska den lagas?
Är det någon här som kör med trajjas 'effekt system' ?
jo, principiellt så har du rätt, men vi snackar om att koppla in blinkers nu, inte separera siamesiska tvillingar...
se till att du kopplar plus till plus å tvärtom bara (om dom är i metall och du ska montera dom på metall) vänder man det fel så kan man bränna indikatorn i panelen...
iaf på gamla duccar...
Nån som vet vad man behöver för verktyg för att få loss framhjulet?
Hittade man måste ha en 17 mm sexkantnyckel. Vart fan får man tag i en sådan?
Förmodligen hos en välsorterad verktygs firma typ Ahlsell lr meca. Lr så kan man hitta det i min verktygs låda
Lyckades montera tail kitet och mini blinkers och nrskylts belysning. Allt utan att behöva klippa lr skarva i orginal kabel härva
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|