Jodå, varit ute och luftat hojen, men resultatet var nedslående :-( Skulle tvätta cykeln i en tvätthall och där var lite kö. Ställde mig i kön och gick bort och pratade med min flickvän som satt och väntade i bilen (som vi precis hämtat från verkstaden). När vi stog och pratade hörde jag en krash. Jag vände mig och och fick då se att bilen framför min cykel i kön kommit på den briljanta idén att backa, och gjort så rakt in i min MC. Tack för den! Snett styre, trasig blinkers, buckligt 3-1 system mm....<text>
Har varit ute ett par svängar och kört en pendling till jobbet. Fick mitt tail-kit idag från mcweb.se/valter moto. Ska bli skönt att bli av med orginalet till slut.
Sen är det väl kanske dags att beställa bar end-backspeglar. Och så tycker jag den trots allt blir lite snyggare med den lilla fly screenen.
Hello, tänkte bjussa på två teasers efter vinterns pyssel. Lite fix kvar här o där men 85% som jag vill ha den.
fan va det kliar i meckar-fingrarna nu... riktigt snyggt!
...va inne idag och snackade med en försäljare. Han sa att det inte går att pruta en krona på priset (999 90 kr) är fast och går inte att få en krona billigare.
Bjuder på en film från onsdagens körning med en polare. Vi filmade med hans hjälmkamera sen har jag klippt ihop lite diverse. Tyvärr fick det bli lite musik då det vindbrusar rejält över 40-50 km/h... varsågoda!
Nice! Vad använder du för redigeringsprogram? Vore smutt o kunna redigera bort regskylten som du gjort.
Hello, tänkte bjussa på två teasers efter vinterns pyssel. Lite fix kvar här o där men 85% som jag vill ha den.
Kanonfint pyssel måste jag säga. Är det möjligen snakeskin som du har på tanken? Funderar på att skaffa dessa till min.
Helt rätt, Techspec SS (Snakeskin). Köpta i USA men tror de börjar dyka upp i Svenska butiker nu också.
Om du beställde, varifrån var det om man får fråga?
De beställs enkelt hos Techspec själva http://www.techspec-usa.com/index.html
Cirka 550 kr inkl tankpad och frakt hem till Sverige. (min order är lagd idag då jag sneglat på dem ett tag)
Kul att det blev lite fart i tråden!
Blinkers finns det hur mycket som helst o välja på. Vill man hellre lägga pengarna på bensin än svindyra blinkers har Biltema ett schysst alternativ för 199kr tror jag.
De beställs enkelt hos Techspec själva http://www.techspec-usa.com/index.html
Cirka 550 kr inkl tankpad och frakt hem till Sverige. (min order är lagd idag då jag sneglat på dem ett tag)
Se på fan...du menar kanske dessa?
http://www3.biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Tillbehor/LED-Miniblinkers-2-st/
Ser ju helt ok ut. Måste man ha något motstånd som de påpekar eller är det bara att byta?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|