Är man helt anti blått kan man tvätta av rören med betpasta till rostfritt och polera upp dom. Har funderat på att göra det men vill inte ha en fööör fin hoj
Fast jag kan trösta dig med att om du gör det så varar det inte länge utan det ser snabbt lika illa ut.
Tiderna förändras! Ingen av oss som körde Traja på 60 eller 70-talet ville ha blåa avgaskrökar. Fast alla hade det. Det fanns massor av medel att köpa t.ex. Blue Away från Roffes fast det fungerade ju inte.
Alla ville däremot ha 2" avgas ( vi trodde att det gav mer effekt, ingen vet
) men nästan ingen hade det. Dyyyrt!
Sen skulle ingen kommit på tanken att sätta gummibälgar få framgaffeln. Vi skar bort dem.
Fast ni blånissar ni måste väl ändå hålla med om att det är en språklig felaktighet när ni säger " Missfärgade rör är snyggt"
Om det är snyggt är de väl inte missfärgade?
Missfärgad är min baklykta. Glaset är borta. Skulle tro att det satt på när jag lämnade er igår annars hade väl någon bakom hört av sig. Sen hade jag fem mil kvar så det fanns gott om tid att tappa glastet till baklyset. Dock är det konstigt att jag inte märkte det igår när jag tog av packväskorna.. Idag när jag tvättade var det i a f borta. Hoppas det finns lösa glas hos Johans.