Det blir en Thruxton R för min del till våren!
Nu återstår bara det svåra valet, matt svart eller silver ice
Mattsvart är definitivt snabbast
Jag kör också 150/70 på originalfälgarna. Enligt gubbarnas rekommendationer.Tack! Väldigt informativt och bra.
Hallå alla,
Ses vi på mc-mässan i Göteborg nästa vecka? www.mcmassan.se
Ifall någon har vägarna förbi så vore det kul att ses!
Tyvärr inte i år. Eller tyvärr och tyvärr. Jag fick en dotter igår så det är synd att klaga.
Monternummer?Jag kommer att vara där. Jag ska nämligen ställa ut min ombyggda Bonneville. Kom förbi och heja vettja!
Monternummer?
Monternummer?
Idag köpte jag Alikzus BC-predatorer så nu blir det vråla av i vår!
Det låter som ett stort rör med hôl i ungefärTjena! Hur mycket mer låter/presterar BC-predator än Vance & Hines?
Tjena! Hur mycket mer låter/presterar BC-predator än Vance & Hines?
Dock med en betydligt trevligare ton än dragpipes.Det låter som ett stort rör med hôl i ungefär
Det var ett rent ut sagt snuskigt fett ljud på den där 1200 thruxtonen på vättern turen i somras, fast det är ju nåt helt annat..?Dock med en betydligt trevligare ton än dragpipes.
Jag har ej heller aldrig hört ett par V&H på dessa hojar.
Jao, det är ju en helt annan motor.Det var ett rent ut sagt snuskigt fett ljud på den där 1200 thruxtonen på vättern turen i somras, fast det är ju nåt helt annat..?
Ja, jag är ju lite skeptisk till det här med vatten och inspruteri i hojmotorer, men det verkar ju fungera helt ok för mångaJao, det är ju en helt annan motor.
Vätskekylning är ett helfvete om man behöver skruva med motorn. Jag var ganska trött på att kladda med det efter mina två-taktare. Insprutning är ju trevligt, men som med all teknik idag så har det blivit så avancerat att man i princip behöver vara civilingenjör för att förstå det och sedan är det mjukvara och proprietära delar som gör det "omöjligt" att trixa med (om det ens är tillåtet enligt lag, vilket förmodligen bara är en tidsfråga här med tanke på hur dagens politiker resonerar).Ja, jag är ju lite skeptisk till det här med vatten och inspruteri i hojmotorer, men det verkar ju fungera helt ok för många
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|