BlueSmoke: Vi har INTE E25-bensin i Sverige i dagsläget. De där är, bland annat, för den Brasilianska marknaden har jag för. "LCD odometer" stämmer dock för en 2012:a.
Edit#1: Det borde bli 20508 (Use with Arrow 2-1 system, LCD odometer. Fuel up to E10. Minimum 91 RON (87 RON/MON) fuel) på http://www.tuneecu.com.
Edit#2: Om man bara skall ha en TOR- eller Arrow-map så kan man alltid be en återförsäljare att göra det åt en, med reservation för att de kan tänkas vilja ha betalt för jobbet.
Jag har bokat båda helgerna. Har också sett väderprognosen... Tänkte ta beslut fredag, som BJN skrev.
Låter bra med beslut på fredag, blir det för kass väderprognos så hakar jag på helgen efter. Ringde just och kollade med Rocksjön och de berättade att de hade plenty av rum lediga just den helgen. Bara att ändra sin bokning till nästkommande helg dock senast fredag kl 16.
5-6 juli:
BJN har inte bokat rum
stevie har bokat dubbelrum
Alikzus har bokat rum
1014 har inte bokat rum
Köp ett 30mm vinkeljärn i aluminium. Kapa till rätt längd och fäst i de bakre sadelskruvarna.
Fäst baklampa och nrskylt i vinkeljärnet.
Blinkersen sätter du i bakre stötdämparfästena på insidan av dessa med hjälp av ett litet hemmagjort fäste.
Bra mycket billigare.
Vad fan händer? Ska regnet sabba för oss? Ingen Vätternrunda?
Man kan väl avboka imorgon?
Ja, du kan avboka innan 16 i morgon.
Jag har i a f fixat så att jag kan nästa helg.
Jajjamen, nu blev jag glad igen
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |