BJN
Avliden medlem
Jag skulle gärna vilja se en bild på det du gjort. Någon annan här i tråden (minns inte vem nu) hade också fått till en smart förvaringsplats under cutsen. Om jag behåller hojen så är det nästa mod för mig att få till en förvaringsplats om än liten.ÄNTLIGEN har jag lyckats fixa lite osynlig förvaring till låset eller liknande
Efter som jag har en bonnevillesadel om jag skulle få för mig att skjutsa så gör det ju inget om jag moddar om Thruxtonsadeln till en single seater.
Därför har jag nu karvat ur skumgummit som är under cutsen. Skruvarna som håller i kåpan fungerar som gångjärn och plastläppen där bak är nedslipad så att den snäpper i och ur, precis lagom lätt när man öppnar den i bakkant Det ser inte så snyggt ut när man öppnar krokodilkäften där bak men det fyller sin funktion och när det är stängt så ser det ju ut som vanligt!
*nöjd*
Eftersom jag av princip aldrig låser mina hojar så är det inte aktuellt att få med ett lås men en liten verktygssats, lite eltape och annat smått och gott vore bra att ha med.