swingmaster1959
Ny medlem
- Gick med
- 24 Nov 2014
- Hoj
- 2003 HD softtail de luxe 2005 HD heritage, 2014 bmw s1000r, 2015 triumph thruxton, 2016 triumph tiger 800 xcx.
kan tillägga att jag skruvat gammalt amerikanskt järn i många år och tänker "på ålderns höst" inte hålla på med det längre utan bara bygga om och modda som jag vill att det ska se ut och framför allt åka inte meka hela tiden. dvs köra så mycket det bara går , sen fick jag någon ide om att en gång i livet få ha en värsting och det blev då bmw,n (fast det är inte riktigt min typ av hoj, men fb kul) kommer nog och bytas om något år till tex triumph bonneville t100 som ärligt talat faller in under ramen vackra hojar, vacker är inte bmw s1000r, möjligen djäv.... frän men det är å andra sidan inte min skogshoj heller men den har andra kvaliteer summa summarum man har inte roligare än man gör sig och roligt har jag just nu när jag börjat köpa på mig grejor inför ombyggnad av min blivande truxton. ha en bra kväll på er nu både förgasarnissar och ni som likt mig slutat skruva så förbenat mycke