sirdius skrev:Någon som har lite tips om bra, snygga och billiga slipon som låter "gött".
En öl på fredags kvällen efter jobbet är inte fel....lugnande..hehe
Jag körde med Triumph´s egna race slip-on....Lät riktigt skönt.....
sirdius skrev:Någon som har lite tips om bra, snygga och billiga slipon som låter "gött".
En öl på fredags kvällen efter jobbet är inte fel....lugnande..hehe
Smile skrev:Jag körde med Triumph´s egna race slip-on....Lät riktigt skönt.....
Pyton skrev:Jag kör också med trajjas eget (fast det är väl en bolt-on eg.). Tänkte jag ska prova att besikta med den på, har hört att kan gå (någon som vet bättre?).
Glöm inte K&N-filtret och en ny mappning.
Snart är det vår!
Pyton skrev:Ajdå, Jag tycker inte att det låter så där fruktansvärt högt, för högt är det ju men det finns ju de som låter högre. Sen ser den ju orginal ut, med Triumphlogga och allt.
Man kanske ska ta och bemöda sig att byta burken när det är dags. Det tar säkert 3 minuter....
Tack för tipset.
Pyton skrev:Stål. Med en nitad logga. Undra om de är olika "öppna"?
Pyton skrev:Min satt på när jag köpte moppen, men kolfibervarianten finns för 4600 balubas på:
http://www.johansmc.se/
Men jag är ganska säker på att min stålvariant är billigare, har för mig att jag sett den för ca 2500 någonstans.
Annars har Jacklilley en del varianter:
http://www.jacklilley.com/newcart/
sirdius skrev:Någon som vet vart man kan får tag i orginal TT dekaler? Skulle vilja få tag i TT dekalen som sitter nere på kåpan. Sitter vita på min, tror det skulle bli snyggare med kromade. Den ena dekalen som sitter på är lite skavd så jag vill ändå byta.
Dekaltrimma lite
367:- gav jag för den. Det var visserligen 1,5 år sedan men jag tror inte dom stigit så mycket i pris.Nicke skrev:Jag har för mig att de endast kostar ca 900 spänn styck!!!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|