T.o.m Uddevallare är välkomna men vid den tiden på dygnet är det inte vanligt att vi sticker ut o kör...
Mestadels på helgerna.
Kolla gärna in på THN siten som vi länkat till för mer info.
Btw tog premiärturen idag
Det är taget
T.o.m Uddevallare är välkomna men vid den tiden på dygnet är det inte vanligt att vi sticker ut o kör...
Mestadels på helgerna.
Kolla gärna in på THN siten som vi länkat till för mer info.
Btw tog premiärturen idag
Om man bor i Uddevalla men jobbar i Trollhättan.. är det ok att hänka då?
Nej men, kvällskörningar.. typ vardagar efter åtta är intressant.
Välkommen hit
Jag hänger bara här på sporthoj. Lägger ut min körningar i trollhättetråden här om någon vill hänga med. (om ni vågar åka med en tjej )
Ska du ut efter 8 på kvällen lägg in en tråd här jag hänger gärna med om jag kan.
Låter toppen! Håller vädret i sig så kommer jag att ta en tur från Skaftö (där jag har min MC om vintern) till Trollhättan imorgon em.
Dock är jag ingen speed-devil. Ganska ny åkare så jag tar det lugnt o kör efter som det kommer.
Tina och Peter! Jag mötte er med bilen inte bara en, utan TVÅ gånger. Jag blev inte alls avis.
haha, se där... ställ på maskinen o kom hit o åk lite, 12 grader o nästan ingen blåst, rätt så bra förutsättningar
ps vart mötte du oss? ds
Det värsta är att den är påställd och försäkrad och har varit det hela vintern; alltså jag KAN ut och köra.... men fälgarna har inte varit såhär svarta sen jag köpte den...
Mötte er först i Vargön, fyrkanten. Ni åkte mot vänersborg. Sen mötte jag er även lite senare på 45:an. Jag vill köööööööra !
Finns massa fina vägar i närheten av lilla edet, ljukile mm.
kan ju vara kul att köra med lite nytt folk, vet någon hur vädret blir nästa vecka, kan alla dagar efter 16 om någon e sugen på en tur, tror att är fler från u-a som följer med.
Någon som ska ut och åka imorgon Lördag???
Har ju fixat gaffelbenen och nya däck nu.
Blir lugn körning ska slita in mina nya Dunlop qualifier som spökriddaren rekommenderat
Jag ska nog ut och köra idag bara vädret blir lite bättre, mulet och blåset som fan här i u-a juust nu. Men dom har ju lovart 14grader och lite molnigt så man får väl vänta och se. Var planeras det körning? och när isåfall?
Det blir nog en tur i alla fall runt 15,00 tiden, måste ju få vrida rullen lite: )
vi tänkte åka mot Alingsås o testa en väg som hittades i slutet på förra säsongen, häng på , vi kollar av här i tråden runt 14.00 hur det blir mvh P
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|