gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
...ska regna jue: (
Se där ja! Fasen va gött du har det!! Hur länge är du i Thailand??Valentinic skrev:2595989Hur aer vaedret i Trollhaettan nu ? Haer i Thailand aer det ganska chill faktiskt ! Man ska lixom inte klaga . Latjar runt pa en Honda dream pa ruskiga 100cc ! Fast den slangar inte hur mycket jag aen forsoker !@#$%^&*
Låter som ett bättre ställe att vara på än i THN.Valentinic skrev:2595989Hur aer vaedret i Trollhaettan nu ? Haer i Thailand aer det ganska chill faktiskt ! Man ska lixom inte klaga . Latjar runt pa en Honda dream pa ruskiga 100cc ! Fast den slangar inte hur mycket jag aen forsoker !@#$%^&*
Valentinic skrev:2600546Men det later ju inte sa daligt aenda ! Trodde det var drivis och sno till knaena hemma vid detta laget !
Jag akte hit den 23: okt och aker hem den 17:e nov !
Finns det nagra av oss trollhaettebor som har svart att traeffa damer kan dom ju aka hit ! Dom aer helt sjuka ! Man kan inte ga pa en gata utan att dom skriker typ " oooh sexy maeeeen " Eller "Where you come".
Dags att sätta fart på tråden igen, eller hänger alla bara på THN-forumet ?
Nå, har ni era hojar redo för vårens ankoms eller blir det aningens stressigt när folk omkring er börjar snacka om premiär och samåkning ?
Dags att sätta fart på tråden igen, eller hänger alla bara på THN-forumet ?
Nå, har ni era hojar redo för vårens ankomst eller blir det aningens stressigt när folk omkring er börjar snacka om premiär och samåkning ?
Ja, man är ju inte liiite sugen såhär dags på året !
Min blade behöver bara nytt bakdäck, sen är hon fit-for-fight.
GixxerTina, får inte vi andra vara med på tjejkörningen?
EDIT: Kanske kan passa på att fråga om någon av er har några erfarenheter av Pilot Power 2ct och Sportec M3?
Valentinic... tjejkörning??!!!!!! Har kört med sportec M3 förra säsongen, funkar hyfsat för gatbruk i alla fall billiga oxo (om du beställer på mynetmoto) 2500:- för ett set hem till dörren
Men...är inte tjejkörning samma sak som avrostning?
Åfan, får ta och kolla upp dedär mynetmoto med andra ord! 2500 är heeeelt klart överkomligt !
Men...är inte tjejkörning samma sak som avrostning?
Åfan, får ta och kolla upp dedär mynetmoto med andra ord! 2500 är heeeelt klart överkomligt !
Ja Patrik du är vacker utan spackel Ta med en peruk och handväskan så åker vi och luktar på blommorna
det klart att ni killar får hänga med men jag och black Pearl tar ut rutten
Om man bor i Uddevalla men jobbar i Trollhättan.. är det ok att hänka då?
Nej men, kvällskörningar.. typ vardagar efter åtta är intressant.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|