Trollhättetråden "samåkningar"

Zonic

www.roadragemc.se
Gick med
29 Sep 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Honda F4i ,"stuntEdition"
Blev ingen körning för min del idag:huvet
Att köra i tröja när det är 6grader e ingen hit, får hoppas på bättre värme imorgon. Hur var turen för er som körde?
 

Kneedrag

Guest
Trollhättan åka idag 30/3

Hej alla
Någon som är sugen på att åka lite idag och inte bara åka för sig själv. Kom till Trollhättan , Statoil vid Edsborg kl 15,15


Ha det gött
ses på vägarna
GixxerTina


knäskrapsvideo för de som vill lära sig (det var så jag lärde mig)nu funkar länken
http://www.youtube.com/watch?v=QCg3BMGe52M





...ni som inte ska åka idag och har tänkt att hänga framför datorn hela dagen kanske vill ha lite bra blandad musik att digga till. Lyssna på Lite.fm http://www.litefm.se/ webbradio . Trollhättekanal men rätt bra faktiskt. Bara bra musik inget snack
 
Last edited:

Yoshi_Makkan

Som den blinde sa till den döva...
Gick med
29 Mar 2007
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Gjorde min andra goa körning iår med nått sådär vindstilla och med cirka 15 härliga plusgrader...Samanlagt blev det ungefär 17 mil med Gixxertina & R1peter. Har bara känt dem i en vecka men de har lärt mig så mkt...är lite nybörjare om man säger så...skulle prova på knäskrap i en rondel innan idag och blev en smula skraj när framhjulet släppte lite,men jag fick fäste snabbt igen så det hände inget som tur var.Hoppas det fina vädret når alla snart så alla får njuta att vinden i håret!hade gott och kramas i trafiken!
 

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
2009 Honda CBR600RR
Det kommer att bli hela 2 körningar idag (1 April) :rock

Nr 1 startar från Shell ca 11.40 via Grästorp med sikte på Alingsås.

Nr 2 startar från Shell ca 15.30 mot ännu okänt mål (gissningsvis riktning Uddevalla)

Vi är hittills 5 hojar (på sena turen iaf).

1. Chili
2. T-mannen
3. ItePiru
4. Smurfen (15.30)
5. Moppekalle (15.30)
 

Kneedrag

Guest
Urk jag vill åka hoj NUUUU. Inte jobba. liten tröst att man kan surfa SH på lunchen iaf.

Ha så kul och kör försiktigt alla som ska ut idag o köra.



Någon som som vill åka imorgon?

Hitta lite nya vägar förra året i Alingsås - Skogsbygden . någon som åkt där och vet om det är grus där??
 

Sotrox

Autodidakt
Gick med
22 Jan 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
bandit 600
första kontakten me en rikti bandit till trevlig åkare i trollhättan. så klart var det peter r1
vi åkte en kalas tur och jag som verkligen e nybörjare behövde en novice.
tog lite svängar och känner att det gick bättre å bättre. så hoppas på ett par svängar mer med han och andra åkar så snart som möjligt :D Mvh En lyklig sotrox
 

H_sson

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2005
Ort
Göta
Hoj
Ingen
Japp de får vi göra, de va skoj :)

eller är jag helt ute och cyklar nu?
detta var inte turen i lördags va?? hehe :va
 
Last edited:

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Japp de får vi göra, de va skoj :)

eller är jag helt ute och cyklar nu?
detta var inte turen i lördags va?? hehe :va


nja du har allt cyklat rätt men tagit fel på dag: ):):) Sotrox menar nog fikaturen i söndags,, tack för i lördags föresten, kanonrunda med gott käk, rastaköken är underskattade:D motardkillen hade inte fått käk på hela dan va?? sicken aptit:) :)
 

#86 Anders

Lämnar Hjärnan i Depån!!!
Gick med
4 Jan 2006
Ort
Hemma
Hoj
Retta -04 såld. Gsx-R 600 K8 såld, Yamaha YZ 250F -07, KTM 690 SMC -09 såld, Ducati Multistrada 1200 S
ojojoj du skulle bara vet vad det kurra i lilla magen min... fan hade ju inte ätit sedan frukosten å vi käka sen eftermiddag det var därför slangningarna bara blev halv bra :D ...

Sedan efter lunch med lite mera tyng trodde ja det skulle vara mera stabilt men icke det vingla lite men allt var under kontrollerade former :yoparty

Men du Peter!!!! Nästa gång vill ja veta av lite tempo på Gesta vägen, Sluta med söndags åkningen på Lördagar lr tog du fel dag kanske :tungan

Ha det gött!!!
 

Sotrox

Autodidakt
Gick med
22 Jan 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
bandit 600
ojojoj du skulle bara vet vad det kurra i lilla magen min... fan hade ju inte ätit sedan frukosten å vi käka sen eftermiddag det var därför slangningarna bara blev halv bra :D ...

Sedan efter lunch med lite mera tyng trodde ja det skulle vara mera stabilt men icke det vingla lite men allt var under kontrollerade former :yoparty

Men du Peter!!!! Nästa gång vill ja veta av lite tempo på Gesta vägen, Sluta med söndags åkningen på Lördagar lr tog du fel dag kanske :tungan

Ha det gött!!!

hahahahahah ;D
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
ojojoj du skulle bara vet vad det kurra i lilla magen min... fan hade ju inte ätit sedan frukosten å vi käka sen eftermiddag det var därför slangningarna bara blev halv bra :D ...

Sedan efter lunch med lite mera tyng trodde ja det skulle vara mera stabilt men icke det vingla lite men allt var under kontrollerade former :yoparty

Men du Peter!!!! Nästa gång vill ja veta av lite tempo på Gesta vägen, Sluta med söndags åkningen på Lördagar lr tog du fel dag kanske :tungan

Ha det gött!!!
haha din lilla skurk, satte du segel på motarden eftersom det svajade så: ):):)
spelar ingen roll vilken dag det är, jag är inte snabbare än så:) :) kanske är tur det för statistiken.
 

Kneedrag

Guest
Åka fredag liten tur om vädret är fint??? :) Någon


Makkan lägg in bilderna NUUU. Vill se, är så nyfiken på vad jag missa på helgen jag jobbade.:)
 

Kneedrag

Guest
Lite bilder från en kort fredagstur.
Men kul var det med lite posing utanför statoil och pizzerian:tummenupp
 
Last edited:

Kneedrag

Guest
Ska ut och åka en liten kort sväng om någon vill hänga med kom till statoilmacken vid edsborg kl 14.00 .

GixxerTina
 

#86 Anders

Lämnar Hjärnan i Depån!!!
Gick med
4 Jan 2006
Ort
Hemma
Hoj
Retta -04 såld. Gsx-R 600 K8 såld, Yamaha YZ 250F -07, KTM 690 SMC -09 såld, Ducati Multistrada 1200 S
Lite bilder från en kort fredagstur.
Men kul var det med lite posing utanför statoil och pizzerian:tummenupp

HAhAHAH det var som fan trodde inte att det dära två skåne mupparna skulle fastna på bild :arsele
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top