Trollhättetråden "samåkningar"

Sotrox

Autodidakt
Gick med
22 Jan 2006
Ort
Trollhättan
Hoj
bandit 600
Jag hadde jhu änna gärna vart på men det går inte RIKTIGT än men snart :D jag ska fiska nere i gammle dal om ni tar en utflykt ner dit kan ni gå ett varv å passa på å sejja hej :D
 

Kneedrag

Guest
Vi väntar och ser hur vädret blir i eftermiddag. Är det torrt blir det lite åka åka
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Go tur idag, här kommer bilderna från rastplacet.

:tummenupp
 

Bifogat

  • Bild055_liten.JPG
    Bild055_liten.JPG
    119.9 KB · Visningar: 72
  • Bild056_liten.JPG
    Bild056_liten.JPG
    103.7 KB · Visningar: 89

#86 Anders

Lämnar Hjärnan i Depån!!!
Gick med
4 Jan 2006
Ort
Hemma
Hoj
Retta -04 såld. Gsx-R 600 K8 såld, Yamaha YZ 250F -07, KTM 690 SMC -09 såld, Ducati Multistrada 1200 S
Jaha ja nu har man varit ute å smakat på lite asfalt igen då :D ...

Skulle ner te thn en sväng på förmiddann å åkte genom vgb-vargön å sedan vid bensin makarna där med rondellen te thn skulle man bara ladda för lite slangning men de gick För jävla bra alltså te en början kom upp te balans läget å hade skoj en stund :yoparty men som ni säkert vet så blåser det väldigt mkt idag å antagligen tog en vindby tag å flippa både mig å hojen på rygg :huvet (gick fort han inte bromsa ner den).

Lärde mig en sak idag iaf JAG måste träna mera på slangning när det blåser mkt ute :D

Så ska ut nu å skruva ner lite prylar å kolla vad som behövs byta.
Det som jag såg direkt var det klasiska styre,blinkers lite sned där å lite vin där men en hamare löser mkt hehe :tummenupp

Snart ute å gör vägarna osäkra igen var inte oroliga :tummenupp
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Ser ut som du är arg för att colan är slut ?! :D

Jag är rädd för att du har helt rätt, törstig som jag var efter Hedekassvängen,
helt grym dag alltså som slutade med finfina Dingle - Bärfendalsvägen, outstanding rutt i sköna Bohuslän: ):L) det som grusade min dag var ett (litet) elfel som behagade infinna sej några mil från THN.

Jaha ja nu har man varit ute å smakat på lite asfalt igen då :D ...

Skulle ner te thn en sväng på förmiddann å åkte genom vgb-vargön å sedan vid bensin makarna där med rondellen te thn skulle man bara ladda för lite slangning men de gick För jävla bra alltså te en början kom upp te balans läget å hade skoj en stund :yoparty men som ni säkert vet så blåser det väldigt mkt idag å antagligen tog en vindby tag å flippa både mig å hojen på rygg :huvet (gick fort han inte bromsa ner den).

Lärde mig en sak idag iaf JAG måste träna mera på slangning när det blåser mkt ute :D

Så ska ut nu å skruva ner lite prylar å kolla vad som behövs byta.
Det som jag såg direkt var det klasiska styre,blinkers lite sned där å lite vin där men en hamare löser mkt hehe :tummenupp

Snart ute å gör vägarna osäkra igen var inte oroliga :tummenupp

surt, lider med dej men känner vi dej riktigt så deppar du inte ihop allför mycket: ):):) skruva skruva skruva /p
 
Last edited:

Kneedrag

Guest
Åka 26/5 kl 12

Åka Lördag 26/5 kl 12.00 Statoil vid Edsborg.

Jag är sugen på att dra en sväng. :) Någon mer
 

#86 Anders

Lämnar Hjärnan i Depån!!!
Gick med
4 Jan 2006
Ort
Hemma
Hoj
Retta -04 såld. Gsx-R 600 K8 såld, Yamaha YZ 250F -07, KTM 690 SMC -09 såld, Ducati Multistrada 1200 S
Om allt vill sig imorngon så ska jag ner å storhandla lite prytlar till hojen sedan skruva dagen lång å när jag är färdig är det thn crusingen som gäller = BUSA BUSA :D någon som är på???

Ska försöka undvika herr Blå men med min otur som vart så ligger säkert han i häcken hela tiden å man åker säkert ditt på det mesta ivärsta fall körkortet, skulle inte förvåna mig men men måste ju testa innan man vet resultatet :gnissla

Åka bil i stan är ju värdelöst så på 2hjul lr 1hjul blir det :yoparty

Ev. om jag är riktigt jävla snabb så kan man kanske hänga på på turen som ev ska köras imorn men jag räknar inte med att hinna så vänta inte på mig.

Vi syns era fartsyndare :arsele
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Åka Lördag 26/5 kl 12.00 Statoil vid Edsborg.

Jag är sugen på att dra en sväng. :) Någon mer

Skall vi inte försöka samköra med Shell gänget?

Dem utgår från Shell klockan 11:00

Om allt vill sig imorngon så ska jag ner å storhandla lite prytlar till hojen sedan skruva dagen lång å när jag är färdig är det thn crusingen som gäller = BUSA BUSA :D någon som är på???

Ska försöka undvika herr Blå men med min otur som vart så ligger säkert han i häcken hela tiden å man åker säkert ditt på det mesta ivärsta fall körkortet, skulle inte förvåna mig men men måste ju testa innan man vet resultatet :gnissla

Åka bil i stan är ju värdelöst så på 2hjul lr 1hjul blir det :yoparty

Ev. om jag är riktigt jävla snabb så kan man kanske hänga på på turen som ev ska köras imorn men jag räknar inte med att hinna så vänta inte på mig.

Vi syns era fartsyndare :arsele

Låter roligt :tummenupp
 
Last edited:

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
2009 Honda CBR600RR
Skall vi inte försöka samköra med Shell gänget?

Dem utgår från Shell klockan 11:00

Låter roligt :tummenupp

Vi skjuter faktiskt på det till samma tid som er 12.00 - utgångspunkt blir "Thebrödsbageriet" vid torget.

Valentinic har beställt en tur till Mollösund :hojsmilie
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Vi skjuter faktiskt på det till samma tid som er 12.00 - utgångspunkt blir "Thebrödsbageriet" vid torget.

Valentinic har beställt en tur till Mollösund :hojsmilie

Jag är där 12:00

Thebrödsbageriet vid Drottningtorget, där taxibilarna står? :confused:

Har jag fel, rätta mig...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top