Trollhättetråden "samåkningar"

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Är det ngn som är ledig imorgon o sugen på att ta en tur runt 11 tiden ??

Sorry, jag jobbar, sen skall jag köra ner till Karlskrona.

Grabbar och tjejer, en helt annan sak:confused:

Jag tappade fan höger knäpuck igår när jag körde hem från Göteborg:huvet

Visst, jävla skitpuckar och vi diskuterade ändå detta när vi satt på Anderstorp i helgen. Men hur kul é det på en skala? Tur att det inte var min skrapade vänsterpuck bara:)
 

Mr. Brasse

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
Göteborg
Hoj
GSXR 600
R6 blinkers!!!?

jag ska besikta min r6:a 00 och behöver bakblinkers till min original undertail. jag kör idag med en annan undertail.
nån som har det hemma liggandes som jag skulle kunna låna/hyra/köpa bara för att besikta min hoj.
mvh
sergio
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
jag ska besikta min r6:a 00 och behöver bakblinkers till min original undertail. jag kör idag med en annan undertail.
nån som har det hemma liggandes som jag skulle kunna låna/hyra/köpa bara för att besikta min hoj.
mvh
sergio

Någon i stackars 3-stad borde väl kunna hjälpa dig genom besiktningen, dock är ett måste att du pallrar dig hit någon gång och fyller på när vi skall köra. Ju fler desto roligare som dem säger.

Så gubbar och tjejer, hjälp killen nu för fan.
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Jaha, nu har sporthoj.com legat nere igen...

Så, som Swede sade, vi får skriva med Dejavú känsla.

Körning på Fredag kl. 17:00 Statoil (Edsborg)

Faster
GixxerTina
Peter R1

osv...

Fyll på nu, många vill vi bli, med lite tur så har jag nytt bakdäck också, annars har jag väl ett par mil kvar på det gamla...
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Dessutom har jag beställt det här:yoparty
 

Bifogat

  • ea3da190.jpg
    ea3da190.jpg
    44.3 KB · Visningar: 53
  • ea3da18b.jpg
    ea3da18b.jpg
    41.2 KB · Visningar: 53

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Jaha, nu har sporthoj.com legat nere igen...

Så, som Swede sade, vi får skriva med Dejavú känsla.

Körning på Fredag kl. 17:00 Statoil (Edsborg)

Faster
GixxerTina
Peter R1

osv...

Fyll på nu, många vill vi bli, med lite tur så har jag nytt bakdäck också, annars har jag väl ett par mil kvar på det gamla...

Kom igen nu för fan och fyll på listan:huvet

Här kommer vädret:näsblod
 

Bifogat

  • namnlös1234567890.JPG
    namnlös1234567890.JPG
    59.7 KB · Visningar: 50

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Ort
Vänersborg
Hoj
Trampcykel med skuret styrlager
Får en dalmas med moppe vara med och köra med er :) Är på besök hos mina föräldrar i Brålanda över helgen och tänkte att det skulle vara trevligt med en tur på nya marker. Vädret verkar ju tyvärr inte så lovande som sagt :mad:
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Får en dalmas med moppe vara med och köra med er :) Är på besök hos mina föräldrar i Brålanda över helgen och tänkte att det skulle vara trevligt med en tur på nya marker. Vädret verkar ju tyvärr inte så lovande som sagt :mad:

Skicka PM eller skriv här så fort du é sugen, jag wheeelar när som... Gärna uppehåll dock, och ikväll så är man fuller.

:tuttar
 

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Ort
Vänersborg
Hoj
Trampcykel med skuret styrlager
Då får vi väl hoppas att det blir uppehåll i morgon Lördag. Kan åka när som helst under dagen. Ikväll får det bli lite grillning istället :öl
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Då får vi väl hoppas att det blir uppehåll i morgon Lördag. Kan åka när som helst under dagen. Ikväll får det bli lite grillning istället :öl

Ok, vilka skall med en runda idag?

Jag tänkte vi kunde utgå från Statoil (edsborg) så fort som möjligt. 12:00 är kanske lite kort varsel, men 13:00 borde funka för dem flesta...

Faster
...fyll på
 

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Ort
Vänersborg
Hoj
Trampcykel med skuret styrlager
Tack Faster för en trevlig tur! Blev ju skoj ändå även om vi yrade runt lite :)

/Mattias
 
Last edited:

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Tack Faster för en trevlig tur! Blev ju skoj ändå även om vi yrade runt lite :)

/Mattias

Absolut detsamma, fan vad gott o skrapa lite knäpuck, skall bara köpa mig ett nytt par så att jag har till båda knäna:tungan

Hör av dig så fort du är neråt igen, nu skall jag ställa in hojen och gå till Butlers :fyllisar
 

M@tte

Medlem
Gick med
29 Nov 2005
Ort
Vänersborg
Hoj
Trampcykel med skuret styrlager
Absolut detsamma, fan vad gott o skrapa lite knäpuck, skall bara köpa mig ett nytt par så att jag har till båda knäna:tungan

Hör av dig så fort du är neråt igen, nu skall jag ställa in hojen och gå till Butlers :fyllisar

Perfekt ställe att träna både det ena och det andra :tummenupp Vi får se när man drar ner igen. Blir väl under semestern troligtvis. Ska övertala sambon att hon tar bilen och jag hojen :D Ha en trevlig kväll!
 

#86 Anders

Lämnar Hjärnan i Depån!!!
Gick med
4 Jan 2006
Ort
Hemma
Hoj
Retta -04 såld. Gsx-R 600 K8 såld, Yamaha YZ 250F -07, KTM 690 SMC -09 såld, Ducati Multistrada 1200 S
Hej på era gamla häckar :tungan

Nu har första racet på A-torp gått (13maj) allt gick mkt bra ska försöka dra en kortare version av det hela :) .

Det hela börja med att vi kom ditt å vädret såg ju mindre bra ut så vi försökte att ragga in oss hos nårra i en depåbox, resultatet blev att vi dela med folkessons(claessons) Racing =).

Kvalet närmade sig å det hade precis regnat innan så man var på G att byta te regn däck men precis innan det var dax så såg vi att det började bli torr spår så slicks var det som gällde. Allt gick fin fint vi kvalade in på en 6:e plats.

Sen var det en bra stund kvar te det att racet började så det blev nya däck osv.

Startade som sagt som 6:e hoj å kom väl iväg hyffsat, Plockade upp te 3:e plats som ja höll några varv sedan kröp några som jävlar förbi så låg som 5-6:e plats vilket vi höll länge.
Sen öppnades helvetet, det börja regna inte lite utan väldigt mkt å vi tog beslutyet att fortsätta att åka.
Vet inte hur många som INTE byte däck men det kan inte vara mera än ett par stycken man kännde sig lite ensam när man putra runt banan i snigel fart, Det var fan man som att köra på IS, men skoj med lite spänning.
röva for å sladda lite kors å tvärs det var kämpigt å inget imskydd på vissiret så det imma igen oxå. Mkt som hände på kort stund =).

Jaja allt eftersom dagen gick så torkade det upp å alla som hade regn däck fick gå inte för att byta igen, INTE vi :D

Sen var det bara järnet som gällde, både jag å hansson tyckte det sladda å hadde sig som fan bak båda var på väg att göra higsider.

Men vi slutade iaf på en 5:e plats :yoparty tycker jag personligen är bra med tanake på att det var första racet, regn å 28 startande. 20 kom i mål :D .

Men på vägen hem slog nått hårt oss i huvet då kom vi plötsligt på varför det kana å hade sig på bakhjulet. Vi hade glömt att kolla trycket i däcket :huvet .
Efter det att jag byte däcket tryckte jag i 2,5 för att det skulle sätta sig ordentligt å det körde vi oxå med när det igentligen ska vara 2,0-2,1 max inte konstigt det var lite taskigt med fäste hehe :D .

Man lär sig av misstagen, vi höll oss iaf på hjulen =)

Tack för mig
mvh
Anders :yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top