Trollhättetråden "samåkningar"

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
2009 Honda CBR600RR
Helt korrekt! :tummenupp

(Får väl ta på mig skulden till den förvirrade samlingspunkten :rodnar ska hålla mig till Shell i fortsättningen.)
 

Kneedrag

Guest
Så det passar inte att samlas på Statoil?!

Finns ju bänk på statoil så man kan sitta jag tycker det är bra
 

#86 Anders

Lämnar Hjärnan i Depån!!!
Gick med
4 Jan 2006
Ort
Hemma
Hoj
Retta -04 såld. Gsx-R 600 K8 såld, Yamaha YZ 250F -07, KTM 690 SMC -09 såld, Ducati Multistrada 1200 S
Vad fan har hänt det är ju sten dött på forumen nu???:va

Hört att peter å tina haft lite problem med hojarna heheh berätta nu va som har hänt va inte så blyga :pannkyss

Snart får jag delar te hojen så jag kan hänga med ut å köra igen, hoppas fått ihop den i vecakn som kommer om det inte krånglar för mkt med racehojen vill säga den ska ju oxå ihop å det är lite högre prioritering på den efter som det smäller på söndag i falkenberg :yoparty .

See You :arsele
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Ja, fan vad dött det är här på forumet.

Jag har i alla fall nyheter:

Nytt avgassystem monterat, skjutspinnar borttagna och enkelkuts monteras idag (den ligger borta på BIKE).

:yoparty
 

Bifogat

  • Bild078.JPG
    Bild078.JPG
    91.1 KB · Visningar: 55
  • Bild084.JPG
    Bild084.JPG
    83.7 KB · Visningar: 55

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Riktigt snyggt! :tummenupp

Tackar, tackar...

Dock är finishen kass, skulle kanske lagt lite krut på det, men va fan, ni känner mig vid det här laget.

GREJERNA SKALL ANVÄNDAS, putsbögar får ni andra vara.:D

Nu får man väl smisk imorgon:näsblod
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Ja, fan vad dött det är här på forumet.

Jag har i alla fall nyheter:

Nytt avgassystem monterat, skjutspinnar borttagna och enkelkuts monteras idag (den ligger borta på BIKE).

:yoparty
nice, men skulle det inte sticka ut två rör på samma sida enligt den bilden du visade mej???? Enkelcuts???!! Vad säger Janine och Ellen då???? : ):):)
 

#86 Anders

Lämnar Hjärnan i Depån!!!
Gick med
4 Jan 2006
Ort
Hemma
Hoj
Retta -04 såld. Gsx-R 600 K8 såld, Yamaha YZ 250F -07, KTM 690 SMC -09 såld, Ducati Multistrada 1200 S
Ja, fan vad dött det är här på forumet.

Jag har i alla fall nyheter:

Nytt avgassystem monterat, skjutspinnar borttagna och enkelkuts monteras idag (den ligger borta på BIKE).

:yoparty

Ja se på fan nu börjar de ju likna nått :tummenupp

Du EAS ska du ut å slanga nån dag så tjoa te på mig måste med nu när jag fått delarna idag å vart ute å knäckt 3h. De va riktigt segt på bakhjulet nu fy fan.
Var tvungen att åka te stället jag vurpa på å visa vem som bestämmer där :yoparty .

Hör av dig!!!
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
nice, men skulle det inte sticka ut två rör på samma sida enligt den bilden du visade mej???? Enkelcuts???!! Vad säger Janine och Ellen då???? : ):):)

Ha, ha, tjejerna står ju på kö, enda sättet att inte drabbas av akut syfilis är enkelkuts och borttagna fotpinnar bak... :rolleyes:

Jo, det där avgassystemet JARDINE GP-1, hemsidan jag beställde från ligger ju nere sedan någon vecka tillbaka och nu har pengarna dragits från mitt konto :huvet

Ingen lust att lägga ut mer pengar just nu fattig som man är (stavas egentligen SNÅL), så brorsan krängde ihop ett system när jag var nere i Karlskrona, ljuddämpare i samma storlek och form som original katalysator, sen en 2" 60graders rörböj... Ser bra ut på 3m avstånd, men finishen är inte bättre än så...

Funkar för mej, putsa och blänka får andra göra, min hoj skall åkas med.:tuttar

Nu vill jag ha ett tonat glas för lampan fram, ett tonat högt kåpglas och tonade glas till blinkarna fram. Hmm, tonad röv hade inte varit fel heller, det skall jag fundera på...
 

#86 Anders

Lämnar Hjärnan i Depån!!!
Gick med
4 Jan 2006
Ort
Hemma
Hoj
Retta -04 såld. Gsx-R 600 K8 såld, Yamaha YZ 250F -07, KTM 690 SMC -09 såld, Ducati Multistrada 1200 S

Tjenare hoppsan :tummenupp

Gött att höra att du är tebax är du redo att bränna gummi igen?
(helst på vägen denna gången):D

Är troligtvis redo för att dra ut å köra i veckan, just nu är man lite mörr efter helgens tävling plus lite service på motarden behövs hehehe :yoparty
 

Kneedrag

Guest
hoj hoj

Japp så rullar min hoj då igen efter jordfrästuren. Har monterat dit växelindekator med inbyggd tremod hi hi tar ju bort lite spärrar:gnissla . Höll på o fisa ner mig hojen var pigg förut men nu oj oj. villken skillnad:tummenupp
Nä nu blir det bara bankörning för min del alldles för farligt o köra på kurviga vägar :näsblod

lägger in lite bilder på hojen imorgon.

Tantkör bara nu för tiden ändå inget kul att brassa på längre. ush så har man blivit gammal på riktigt.

Hörde att någon hade probs med hojen var det Chili ??? Fått någon ordning på den ?? vad var felet?? Säker bara en kabel eller något lätt fel kan inte tro att en 03 bara dör så där.Jag är nyfiken. Hoppas det löser sig och att det inte kostar kjortan.

Ha det gött
GixxerTina

Faster har du fått avgassystem du beställde ?? hoppas du inte blev blåst på stålarna
 
Last edited:

Eas

Vill mycket! Kan lite!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
R6-03 SÅLD

Hörde att någon hade probs med hojen var det Chili ??? Fått någon ordning på den ?? vad var felet?? Säker bara en kabel eller något lätt fel kan inte tro att en 03 bara dör så där.Jag är nyfiken. Hoppas det löser sig och att det inte kostar kjortan.

Ha det gött
GixxerTina

Chili är i Assen, hans hoj på Bike! Han vet inte vad det är för fel än men det lär nog inte bli dyrt. Det går på garantin! :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top