superdupermongo
Ny medlem
Gör du det?
Det gör jag...
Finns det några kristna racers ute på SH elle?
Det gör jag...
superdupermongo skrev:Gör du det?
Det gör jag...
Halogen skrev:Jag önskar jag hade ett bra svar på det. Men det har jag inte. Agnostiker passar nog bäst in på mig.
honkiie skrev:Jag är väldigt säker på att den kristna guden inte finns iallafall.
korvgubbe skrev:....du vet väl att den kristna och muslimer tillbeder "samma" gud?!
kajlyl skrev:Jag kan inte säga att jag är troende, däremot anser jag att religion i alla dess former är det värsta som någonsin drabbat mänskligheten!
Precis, inget har startat fler krig, dödad eller förtryckt fler människor än religion och kristendomen är en av de värre!madmagnus skrev:WORD! religion har använts sedan urminnes tider av "diktatorer" för att tygla människor, helt enkelt ett tragiskt maktverktyg... se bara på USA för ett lysande exempel! jag respekterar att människor är religiösa men har noll förståelse för det.... patetiskt helt enkelt i dagens upplysta värld.
i mina ögon religiösa människor dom ondaste, farligaste å mest trångsynta människorna... förr eller senare kommer dom ta död på oss allihopa
Boffen skrev:Ni som tror på Gud... tror ni på allt som står i bibeln?
John skrev:Alla gör nog inte det, men jag gör det.
honkiie skrev:Ifall man ska vara kristen så anser jag att man ska tro 100% på allting som står i bibeln.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|