Killerwhale
Gudomlig sporthojare
Blade = 30 hk...
Fast potentiellt 10-15 kkr dyrare
30hk som är mindre tyglade....
Blade = 30 hk...
Fast potentiellt 10-15 kkr dyrare
Nejdå, jag sitter på sadeln fortfarande.30hk som är mindre tyglade....
Nejdå, jag sitter på sadeln fortfarande. Dags att kolla närmare på Hondan nu...
Inget mer än att jag hajjade till när jag såg den på blocket, såg proffsigt ut. Ombyggnationen alltså.
HansJ skrev:...
fått någon VIP inbjudan på sistone?
Sitter f.ö. just nu i Zell am See, med tre Hefeweizen och två schnaps innanför västen, life is good
Nån som är intresserad av en uppsättning begagnade Metzeler M3 till TRX:en? De har väl ca 150-200 resp 500 mil landsvägskörning kvar bak/fram. För bankörning iaf 1 dag på "fullt ös" i snabb grupp eller 2 dagar i lugn/medel gissar jag med tanke på tidigare slitage.
Frakten med bussgods är 150,- å däcken kanske jag kan ta en 500:ing för?
120/70 resp 160/60.
Nja, snarare är det väl så att det blir saker över som bara tar upp plats i garagetSalar ihop till nya slampan???
Nja, nog för att JAG visste att min kära saknade TRX var värd mer än en -98 Fireblade men...Japp, det var ett djävla pris!!
Nja, nog för att JAG visste att min kära saknade TRX var värd mer än en -98 Fireblade men...
Finns risk att det blir en sväng till Gelleråsen på race, men det är inte speciellt långt härifrån. Först ska jag dock sortera ut fjädringen så den går som en hoj och räta ut lite krokiga växelstag m mKongrattulerar till köpet! Långtur till helgen nu då?
Finns risk att det blir en sväng till Gelleråsen på race, men det är inte speciellt långt härifrån. Först ska jag dock sortera ut fjädringen så den går som en hoj och räta ut lite krokiga växelstag m m
Att hyra Renault Master med 12 m3 lastutrymme var ett genidrag. Lite kostsamt men det gick ju fan att KÖRA in hojen och ändå ha plats för minst 2 till... 2,5 meter takhöjd i lastutrymmet säger jag bara
Snabb var klossen dessutom... Vilket Honda'n verkar ha potential för också, om man jobbar lite på den
cpkossa: Har du större bild på din hoj?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |