Nu har jag hittat och åtgärdat felet!!
Dock var det ju ingenting med tändningen utan helt enkelt en slang till bränslekranen som ramlat bort Skönt iaf att det inte var något värre!
När jag ändå är igång och skriver, var köper ni era kraschpuckar, jag har ganska gott om tid på mig innan det är dags.. iaf för bana, ska på open quattro i slutet av juli och bör det nog sitta ett par puckar på
Kanontråd det här, speciellt för en nybörjare som jag!!
Kalas, du är inte den första som missat det där med slangarna, Yours truely har varit där några gånger också... Bluddrar och spottar först eftersom den suger tjyvluft till en cylinder, och sen kommer det ingen mer soppa eftersom antingen pumpen eller kranen inte levererar soppa(om inte kranen står i PRI).
Puckar, jag vet inte heller var man får tag i dem. Jag köpte för några år sen från en australiensare, som hade en egen smart lösning. Nu vet jag att de fungerar, och jag funderar på att låta nån svarva till ett par stycken. Finns det intresse, så kan jag se vad några såna kit skulle kosta?
jag har oxå om du vill låna..bara säg till då..
Topp!
Nu löser det sig nog, Jåke kommer troligen med personlig leverans, och det av samma modell/fastsättning jag hade tidigare, men som sagt, tack för erbjudandet, och vem vet, det kanske skiter sig så att jag hör av mig!
Last edited: