melle skrev:Skulle behöva hjälp att ragga tag på en vänster bak kåpa till en trx -96, blå med silver märke på.
Är det någon som vet var det finns någon sådan beg pryl.
Arctic#1 skrev:Hur mycket hk ar det på en trx? dom ser ju coola ut!. Sen så ar det val billig forsakring på en sån?.....
Är det bilder du har på datorn eller ligger de på webben?Ola_FZR skrev:Hej hur gör man för att bifoga bilder i text rutan när jag försöker blir det en länk istället?? finns det någon max storlek på bilden om det kan vara det felet?
Från en som inget fattar![]()
Om det är nån som ska åka hoj i påsk runt Örebro så är det bara att höra av sej för det tänkte jag om det inte blir snöstorm.
/Ola
TRX-joCCe skrev:Är det bilder du har på datorn eller ligger de på webben?
Om du har dem på datorn får de inte vara större än 141kb.
Har aldrig länkat en bild från en annan sida, så jag vet inte om det funkar.
Ola_FZR skrev:Det var från datorn jag försökte. Då är dom för stora har tagit med digital kamera. Nästa fråga vad kan man använda för program för att få dom lite mindre??
Imorgon blir det premiär tur till Kristinehamn![]()
Hej!JBL16 skrev:Hejsan.
Någon som vet var man kan köpa ett sport system
till en trx -98. Och vad kostar den.
Mvh Mattias
Kika på det här också, BOS dämpare i bra skick, auktion som kan sluta i vad som helst, men det brukar finnas nya för cirka 5000:JBL16 skrev:Man får tacka för svaren, ska titta runt lite
på sidorna och se om jag hittar något.
HansJ skrev:Kika på det här också, BOS dämpare i bra skick, auktion som kan sluta i vad som helst, men det brukar finnas nya för cirka 5000:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=49781&item=7965300141&rd=1
eller sprillans nytt MAB helsystem för 799 Euro (har själv samma men race, vet inte om det är dB killer i gatvarianten...):
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=49781&item=7965300155&rd=1
Men om man får ett Akra för 7000 så är det kanske ingen idé...
/Hasse
Nja, de ligger på 72 Euro med 8 dagar kvar. Jag skulle nog räkna med att de hamnar på minst 250 Euro. Men ibland kan man ha tur, så bjud 100 och håll koll på dem.JBL16 skrev:Bos dämparna ska dom ha 72 euro, det måste vara biligt.
Dom ser ju bra ut, så det är nog inte farligt att gå upp till 100 euro
eller vad tycker ni?![]()
Usch!lunamod skrev:Startade pärlan idag, muller,muller och muller. Det blir en tur imorgon.
Apropå att bygga om, bygg inte så här tyskt bara.....
http://bilder.mobile.de/images/autos/0/11111111160670521-32542-
1112371015.bild
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |