Nja, har nog bestämt mig för att försöka lära mig att köra oxå innan jag lägger mer stålar. Skulle svida att bygga för mycket, och sen klota på första bankörningen... (skulle vara en Wilbers bakdämpare då, den kan man ju alltid montera av om man skrotarTRX-joCCe skrev:Jo, d är honkens trx. Ett skitsnyggt bygge, med undantag för kåpan.
Vad är det hos oss ägare som gör att vi inte kan hålla fingrarna i styr? Vi lovordar trx'en för dess chassie och uppförande, men lik förbannat byggs nästan alla om![]()
![]()
Hans. Tycker du ska slå till! Då blir din den mest speziale trx'en i svea![]()
Undrar hur det gick för frovén? Han bettade ju på en gaffel på ebay. Fick han den?
Ska snart till garaget och färdigställa min, men man får ju inte missa ngr motoGP-sändningar...
PM:ade faktiskt Froven, just med tanke på att han jagade gaffel.
Förklaringen till ombyggnaderna är väl att vi är dumma i huvudet helt enkelt. Köper en gammal relik, som baseras på en ännu äldre off-road motor, uppgraderar för att den ska bli något så när modern, och blir frånåkta... Och ändå, leendet innanför min hjälm en solig söndagsmorgon, vetskapen att man inte åker en dussinhoj, vibrationerna och mullret
/Hasse