Inte det syggaste men (IXIL verkar ha 2-1 osså)
http://predatormotorsport.co.uk/TDM900-YAMAHA-ALL-MODELS-PREDATOR-EXHAUST-DOWNPIPES/
Jag har inte hittat någon som säljer 2-1 till tdm900 med det finns till 850. Någon som vet varför det är så?
Är det insprutningen på 900 som ställer till det på något sätt?
På tuben finns det massor av klipp på 2-2 slipons.
TDM eller om du vill ha modernare med mer effekt, Caponord 1200. Inga speciella konstigheter, är ju egentligen 3e generationen TDM så Yamaha har fått bort de flesta egenheter. Fjädringen kanske upplevs mjuk, ljuddämparna är dyra i original.Haloj.
Jag funderar stark på en TDM 900 då jag har bekymmer med ryggen o inte kan sitta ihopkrupen på en hoj typ sportigare sak.
TDM900 verkar ju ha rätt bra fart i sig dom verkar ju hänga på både 600/750 sporthojar upp i rätt höga farter.
Bromsar från R1 borde ju bromsa rätt bra med ABS dessutom är ju vikten lägre än ex xt660 o detta borde ju göra gott på småvägar.
Är det något speciellt man skall tänka på förutom alla moddar som bör göras på dessa insprutade 900??
Ös på är ni snälla.
Mvh
Jupp, stämmer men det var till 850-motorn och har dessutom gått ur produktion vad jag kan hitta. Är det samma delning/anslutningar på 900an? Akra 2-1 helsystem till TDM som med lite kapning/vinkeländring på slutröret passade på TRX. 52 mm anslutning.Akra med 60mm slutdiameter, lite speziale då det brukar vara 52mm tror jag.
Jåke hade om jag kommer ihåg korrekt ett ompulat tdm akra på sin gröna faran, men det kommer han berätta alldeles strax....
EDIT: Kan ju nämna att min motor är tdm/trx hybrid vilket gör att jag kör med trx oljetråg. Detta är lägre än TDM900 vilket hade gjort att mitt akra hade varit obrukbart....Med lägre menar jag så klart att det inte går lika långt ner mot marken....
http://www.trx850.com/phpBB_forum/index.phpInte som förr kanske men UK & AUS folket postar på...
Var precis in och kollade lite nya posts som kommit in under dagen..säker på att du var på samma som min länk?
http://www.trx850.com/phpBB_forum/index.php
Jag kommer inte ens in för min användare är inaktiv och ingen admin verkar vilja aktivera mig. Inte för att det är hela världen, men nu när jag för en gångs skull letade lite info...
Nää dåHar bett moderatorn "mincehead" aktivera dig igen....får se om det går
edit: Lånat Hasses konto?
Nää då
Skickat från min SM-A310F via Tapatalk
Verkar ha funkat iaf. Tack för hjälpen!Kom på efter en stund att han hette HansJ där inne, den som loggade på endast Hans
Inga priser på delar alt hela?
Skickat från min F5321 via Tapatalk
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring