CooltFår väl sätta ett livstecken i tråden, nu med quickshifter
CooltFår väl sätta ett livstecken i tråden, nu med quickshifter
Får väl sätta ett livstecken i tråden, nu med quickshifter
Mors.Moi moi och tok hjärnsläpp! !!!
Är redo för uppstart av 1/2an och har lite små saker (de är alltid dom små jävlarna som sätter käppar i hjulen ) har fått hjärnsläpp på!
1. Visst är det väll så att hjord från batteriet fäster i skruvskalle höger/bak/oljetank?
2. Har helt glömt vad som ska fästa i denna skruv?View attachment 415669( se bild) den sitter under swing arms infästningen / kedjeföring på västersida !
3.Kabeln från startmotorn går på baksidan av motorn och fäster i ett skruvat clips men ska den dras genom den gjuten ögglan på höger sida av stötdämpar länkaget ?????
HJÄLP!
Hello killar.
Vet någon vilken oljemängd det skall vara i gaffelbenen då man har Öhlinsfjädrarna i?
Hej!
Jag har en fått lite smärre problem på min trx från 96...
Temperaturmätaren vid instrumenten vill inte riktigt fungera som den ska, motorn går fint så jag tänker att det kan va nått skit vid ngn kontakt eller liknande som gör att mätaren inte beter sig normalt? Någon som har ngt tips?
Hastighetsmätaren har slutat fungera...har lokaliserat felet till framhjulet och beställt en ny mojäng( speedo drive) via ebay och hoppas att det är lätt att byta...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|