Wellcraft
Ny medlem
- Gick med
- 12 May 2005
- Hoj
- Bandit 1250 -08, Bandit1200s -05 såld,WR 426 -01 såld, XT660X -05 såld, KLR 650 -01 Såld, VTR1000 -97, TRX 850 -97 såld, ZX9R -95 Såld, ZX400R Såld, FZ600 -88 såld, RD350 -84 såld, RM 400 -80 Skrotad, DT 50 -90 såld, KX 80 -82 såld
Ja det har du ju rätt i, vi satsar på en silvertejpsrulle istället!
Ang sadel så hade jag en zx9:a tidigare, den hade betydligt mjukare sadel och vibrerade mindre så den gick att köra i stort sett hela dan utan att bli sliten... fördel med TRX:en är ju att flickvännen vägrar åka med så man för ha den för sig själv.
Ang sadel så hade jag en zx9:a tidigare, den hade betydligt mjukare sadel och vibrerade mindre så den gick att köra i stort sett hela dan utan att bli sliten... fördel med TRX:en är ju att flickvännen vägrar åka med så man för ha den för sig själv.
HansJ skrev:Äsch, it's all in Your mind... Vi ska ju ha kul, inte utse Sveriges snabbaste TRX förare. Kör efter mig så är nog risken minimal att det kommer att gå för fort
En rulle silvertejp och ett multi-tool som back-up så är det lugnt...
Har f.ö. diskuterat dyna tidigare, jag har en tunnare dyna än original, och sitter utan större besvär även på långa sträckor (men röven gör sig alltid påmind oavsett hoj tycker jag). Kan kanske t.o.m. vara så att den hårdare sadeln är bättre för långfärd? Har inte testat origialsadeln ännu, får göra ett experiment bara vädret blir lite bättre...