Och lååång raka så man hinner hämta andant-rex skrev:Jag röstar Anderstorp 2-3. Bra, bred bana. Lätt att svänga...
Och lååång raka så man hinner hämta andant-rex skrev:Jag röstar Anderstorp 2-3. Bra, bred bana. Lätt att svänga...
HansJ skrev:Och lååång raka så man hinner hämta andan
rothless skrev:Symptom:
För det första läcker det ganska mkt olja från dräneringsröret från luftburken. Det röret som leder till ett litet hål i ramen på vänster sida.
Henke
Froven skrev:Du är i fel tråd. Det är väl Buellen som använder ram och sving som vätskebehållare ?
Tror det står en del om dina problem på www.TRX850.myfreebb.com
//Peter
rothless skrev:Jag är i rätt tråd! Jag har en Yamaha TRX 96.
//HEnke
Froven skrev:Ironin är död, dumt av mig att tro något annat. Kolla länken; http://trx850.myfreebb.com/viewtopic.php?t=237
Surfa runt lite där o kolla, de engelskspråkiga verkar ha drabbats av det mesta i felväg på Trixien.
//Peter
Står en del om det i den här tråden, men kortfattat:Valiumhunden skrev:Jag ska kolla på en trx i helgen, finns det några standardfel på TRX som man ska kolla? Eller är det bara det rent allmänna?
Micke
HansJ skrev:Jocce, några nyheter om 2-3:e?
/Hasse
Nope, inget trubbel alls. Syns dåligt, men det finns väl ingen chans att det går att öppna det och snabbfixa själv antar jag? Och säkert specialpris på startrelän denna veckan också, köp 3 och betala för 4...lunamod skrev:Fint väder idag javisst och då vill inte hojen starta
Det verkar som om startmotorreläet gett upp, det bara knastrar i det. Någon som haft problemet? Det blir en tur till Carlbarks imorgon. Bifogar en bild på eländet innan jag somnar.
Mattias
t-rex skrev:Tyvärr var det mycket roligare att köra än att ta poserknäskrapskort, så några fotobevis tror jag inte finns. Eller?
one4fun skrev:Hur bra är ett Dunlop Sportmax D207 Gp?? Funkar det som ett sportdäck eller är det en hal bakelitpuck att sladda runt med??
Froven skrev:Det blir nog bra.
Jag, T-rex och en glad gosse till i Gbg kör på dem. Jag avverkade min första bandag med dem på i kalrskoga 27/5 med bara ett släpp bak, och det får jag nog skylla på föraren. T-rex har väl avverkat ~4 bandagar med dem och han verkar nöjd.
Personligen gillade jag Metzler Rennsport bättre fram, bak passar de ju inte .
D207Gp tar lite tid att värma upp dock.
//Peter
one4fun skrev:Hitta ett beggat däck för 400 spänn med nästan nytt mönster....Kanske man skall slå till då, snart väven synligt.....
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|