jpe70
Twinverkstan
...utan hårFlintis, vad menas
...utan hårFlintis, vad menas
...utan hår
Man skulle kunna tro att man har tjackat ny båge. Var ute idag och provade Gamle Svarten(min TRX) efter att den nu har fått nya gaffelfjädrar och olja. Hänget inställt. Rumpan höjd med 30mm. Vilken jäddra skillnad
Kul med fungerande fjädring. Innan åtgärden kändes gaffeln som ett par kängurustyltor
den mannen skulle jag inte köpa en begagnad bil av...
Jo, det är rätt tacksamt. Oljan såg väl inget vidare ut, och fjädrarna som var mjuka från början har väl inte förbättrats under de dryga 10 åren heller...
Här är länken till programmet som funkar med mobiltelefonen, http://www.ilaptiming.com/. Har som sagt bara testat runt kvarteret hemma, gällande rekord ligger på 56,3 sekunder...
Här är länken till programmet som funkar med mobiltelefonen, http://www.ilaptiming.com/. Har som sagt bara testat runt kvarteret hemma, gällande rekord ligger på 56,3 sekunder...
Finns en variant som heter RaceChrono till Symbian-mobiler åxå, masa dig dit när jag är i närheten så lovar jag att du får låna min lur mot att jag får låna din TRXDet där programmet verkar ju skitsmidigt, hoppas jag får långa tjejjens jobbmobil på gälleråsen i sommar bara . 10$ var ju inte så blodigt heller...
Finns en variant som heter RaceChrono till Symbian-mobiler åxå, masa dig dit när jag är i närheten så lovar jag att du får låna min lur mot att jag får låna din TRX
Hehe... nja, då blir vi nog osams hemma. Sen är ju vitsen med en TRX att den har minimalt med plast som kan gå sönder och att man ser motorn. Din är ju rena pråmen, precis som min HondaTjöp den istället
Så ofta det behövs. Med det menar jag att det beror helt på omständigheterna. Hur du kör, hur hojen förvaras osv. Men gärna inför varje säsong eller när den börjar bli mörk.Hur ofta ska man byta bromsvätska?
Hehe... nja, då blir vi nog osams hemma. Sen är ju vitsen med en TRX att den har minimalt med plast som kan gå sönder och att man ser motorn. Din är ju rena pråmen, precis som min Honda
Nja, det vill jag nog inte hålla med om. Har haft Honda'n en säsong nu och jag var fortfarande snabbare runt Gelleråsen med min gamla TRX... (med gatdäck ca 10-12 sek långsammare än toppen i R1000/SB)Sen så är ju TRXen rätt trög också
Nja, det vill jag nog inte hålla med om. Har haft Honda'n en säsong nu och jag var fortfarande snabbare runt Gelleråsen med min gamla TRX... (med gatdäck ca 10-12 sek långsammare än toppen i R1000/SB)
Kass förare såklart, men jag tycker ändå inte TRX kan klassas som trög
Lite fixat idag... Bytt bromsvätska och fy vad mörk den gamla va. Tror de aldig bytt bak på min...haha.
Varför sitter det som en kopp i behållaren?
Annars har det varit mest puttsande idag.
Lämnat in dämparna till en polare idag så de e klara på måndag.
Vill ut och köra nu!
Eller finns det någon bra svensk firma det går att beställa från. euron är ju inte så låg i dåliga tider.
Ska även ha lite mer service detaljer så frakten kanske blir dyr från tyskland.
Ja, 25 hkr till på hjulet hade varit perfekt. Ungefär som KW och många av de engelska grabbarna, men det kostar...Jag kör fortfarande snabbare med TRXen men man saknar lite på topp...
Prova att slå med gummiklubban efter att de fått mogna i 5-56 över natten. Slag hjälper oftast att lossa dem när det inte funkar att dra/skruva normalt, utan att man behöver använda så mycket övervåld.Någon som har något förslag på hur man får loss brosskivorna fram?
Sitter som berget!! Rädd att något ska gå av om man förlänger insexnyckeln men är det bara att ta i eller?
Någon som har något förslag på hur man får loss brosskivorna fram?
Sitter som berget!! Rädd att något ska gå av om man förlänger insexnyckeln men är det bara att ta i eller?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|