När jag startade TRXen idag så började larmet tjuta på EU-moppen på platsen brevid. Då kan man börja diskutera buller . Den är till salu nu föresten (TRXen altså, inte moppen).Men dom jag har nu ligger LÄTT på 110dB
Tankväskor kan du låna av mig, jag har 3 olika tror jag... Har tyvärr inga väskor för passagerar/pakethållare. Inga bra tips heller på såna.Till Italien med min TRX
Har någon några väskor att sälja, hyra, eller låna ut eller tipps på väskor att köpa för att används till en TRX -97, dämparna sitter på sin orginalplats, ej ombyggd kuts.
Jag har en miniiten pakethållare, har haft rulle packad på enveckas turer när jag åkt ensam, nu skall jag åka i grupp och vara borta 14 dagar, behöver ha mera ordning och lättare att komma åt. Än att stå o gräva som en grävling i packningen så for man skall ha tag i något. Tror resesällskapet ledssnar ganska snart. jag åker solo på hojen, så det är bara mina prylar som skall få plats.
mvh NLX567
300 läsningar sen "inbjudan", men inte en enda reaktion?
Finns det alltså inget intresse för en TRX-träff i början på augusti? Beror det på val av datum, plats, mig, eller något annat?
Hmmpffff, bekväm eller?
Jag åkte Sthlm-Anderstorp för den första inofficiella TRX-träffen, och Sthlm-Älvdalen för Thunderday (och då landade jag på Arlanda ca 4 timmar innan jag drog igen)
Montepython:
"The youth of today would never believe us when we told them..."
Om man har haft en alt har ett lik ståendes i garaget då ? Jag har iofs en tank kvar...1 hansj, TRX
2 spookedbones, TRX
3 NLX567, TRX
4 Jåke, Blade
5 NLX's kompis, CBR600
6 Spooked's kompis, ?
7 Hansj's kompis, VTR
3 TRX:er och resten utsocknes...
8/8
1 hansj
2 spookedbones
3 Pluggen
Om man har haft en alt har ett lik ståendes i garaget då ? Jag har iofs en tank kvar...
Vad är det från rätt sida, 40 mil ?
//P
Tisdag är helt OK, augusti kan väl tänkas också, beroende på upplägg, plats o.dyl. Annars får du väl börja leta delar på ebay, för att komplettera tanken med
Apropå, ser tanken bra ut? Jag missade ju förra gången att köpa billiga kraschpryttlar av dig...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|