Jag skulle gärna kommit på en av träffarna som de talas om. Nu blir det inte av så ev i augusti då i så fall. Finns vettigt boende i närheten?
/ Rauken
...
Hade funderingar på samma sak men här på ön! Ringen då självklart!!
Men de får jag skjuta på framtiden som de set ut idag. Det är ju lite svårare att få så många att åka till en ö. Kostnad mm.
Ja jag ska nog försöka ta mig dit den helgen! Har ingen tid bokad men fota lite får det nog bli.
Sjkuta det på framtiden vet jag inte men just ju orkar jag inte ta tag i det tror jag. Har inte pratat med Alec (han som e med och driver ringen) på länge heller så jag har tappat lite av den kontakten. Ska försöka bygga upp lite kontakt med avsvariga där ute så man får bra priser! Sen får man se vart det leder.
Hej Jag är Spooked´s Kompis som bufflar in på eran tråd lite..
Jag undrar om ljudnivå bestämmelser på Banan på tisdag?
Är det bara orginal pipor som gäller eller kan man köra med Bibliotekarie plugg...( noise killer )
Jag undrar hur mycket jag måste operera på hojen innan,
Kul ska det bli!
Tjong!
Klart du ska hänga på! Det här är nog bästa tillfället att testa, eftersom vi är så få. Vi kan köra lite VIP-pass med dig, det löser vi!Vore ju riktigt kul att prova lite bana.. har ju mest kört till och från jobbet än så länge. Klarar nog inte av en bankörningen än. endast avverkat 150 mil sadel sen jag tog kortet.. är ju redan som bambi på hal is.
Men jag hinner nog inte med..
Småbarn och mitt uppe i husrenoveringen..
Btw blev ett set med Dunlop roadsmart inhandlat idag. Duger dom för bankörning? klart om man kör sakta gör dom väl det. men det vill man ju inte hehe
Klart du ska hänga på! Det här är nog bästa tillfället att testa, eftersom vi är så få. Vi kan köra lite VIP-pass med dig, det löser vi!
Däcken funkar garanterat, såvida du inte ska köra om Jåke
Seså, jobba lite längre på kvällarna nu ihelgen, köp hem lite räkor, vitt vin o blommor till lördag kväll, och berätta hur mycket större chans du har att överleva framöver om du gör det här
Well, OVER funkar inte med YZF sving
...så nu är systemet ute på ebay igen...men FAN vilket gött ljud det var!!!
Om jag ska döma efter det Akra jag hade, och Hasse's MAB... ojämförbart!Hur är ljudet jämfört med micron slipon?
Hur mycket gav du för det?
Tråkigt att du inte kunde ha det.
Hur är ljudet jämfört med micron slipon?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|