Mr_SunBear
Medlem
Gick inte ena reaktorn på MoX? http://sv.wikipedia.org/wiki/MOX-bränsle
Stämmer bra, i reaktor 3 finns MOX bränsle.
//B
Gick inte ena reaktorn på MoX? http://sv.wikipedia.org/wiki/MOX-bränsle
Jag brukar inte vara språkpolis men..
Micke skrev:man vet ju faktiskt inte om personen som skrivit inläggen man stör sig på är dyslektikter/ordblind o allt vad det nu heter.
Men det är jag och jag rodnar av skam
Ber om ursäkt, skall inte upprepas, jag straffar mig själv genom att dricka ett glas vin till.
Nej jag lider inte av någon ordblindhet, jag gick i skolan innan det uppfanns som ursäkt för att inte lära sig stava.
blev lite sne dock på att det ska hackas direkt utan vidare eftertanke på detta handikapp.
..och om ingen vågar "hacka" så stavar folk aldrig bättre..
Men det är jag och jag rodnar av skam
Ber om ursäkt, skall inte upprepas, jag straffar mig själv genom att dricka ett glas vin till.
Nej jag lider inte av någon ordblindhet, jag gick i skolan innan det uppfanns som ursäkt för att inte lära sig stava.
"... i en het branch..... "
Jag brukar inte vara språkpolis men..
Hur menar du att "jämföra" stavas då?
Undrar vem som är dyslektisk.
Hur menar du att "jämföra" stavas då?
Undrar vem som är dyslektisk.
ni tjafsar om stavning etc. i en tråd som handlar och 23 meters vågor, strålskador
Det är så sjukt dumt.
har ni en aning om att ni tjafsar om stavning etc. i en tråd som handlar och 23 meters vågor, strålskador och andra mindre allvarliga saker än stavfel
Bara för att det är på andra sidan jordklotet ska man inte skämta bort hur allvarligt det ändå är. Tills Sverige får en riktig kris på sina händer så kommer man inte förstå hur stor påverkan en sådan här sak kan ha för det vardagliga livet.
Tack.Bara för att det är på andra sidan jordklotet ska man inte skämta bort hur allvarligt det ändå är. Tills Sverige får en riktig kris på sina händer så kommer man inte förstå hur stor påverkan en sådan här sak kan ha för det vardagliga livet.
Skall man släcka en härdsmälta på ett (4) kärnkraftverk vill man inte omkomma innan man hunnit dit pga att man inte hade bälte. Vore pinsamt liksom.Väldigt lågt, jag vet!
De är snabba därborta...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |