Noc
Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Hej alla glada!
Förra vintern byggde jag om min 1999 R1:a. Byggde bland annat ett eget turbokit, pulverlackade ram, sving, fälgar, dämpare och sist med inte minst så konverterades hojen för E85-drift. Nu har både ägare och hoj lite fler intressen gemensamt...
Var en stressig vinter och halv sommar så hann inte göra så mycket åt det estetiska. Kraschkåpor kastades på så jag hann köra lite iaf! Lyckades till slut bromsa 238hk och 170nm på bakhjulet.
Nu är det dags att ta tag i det yttre och göra lite justeringar jag inte hann med ifjol.
Här är en länk till den gamla byggtråden, som ligger i turboforumet.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=152518&highlight=byggtr%E5d
Ni får se allt eftersom vad som kommer hända, men till det yttre blir det rätt radikala ändringar! Såhär såg hojen ut i slutet av sommarn(utan kraschkåpor).
Förra vintern byggde jag om min 1999 R1:a. Byggde bland annat ett eget turbokit, pulverlackade ram, sving, fälgar, dämpare och sist med inte minst så konverterades hojen för E85-drift. Nu har både ägare och hoj lite fler intressen gemensamt...
Var en stressig vinter och halv sommar så hann inte göra så mycket åt det estetiska. Kraschkåpor kastades på så jag hann köra lite iaf! Lyckades till slut bromsa 238hk och 170nm på bakhjulet.
Nu är det dags att ta tag i det yttre och göra lite justeringar jag inte hann med ifjol.
Här är en länk till den gamla byggtråden, som ligger i turboforumet.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=152518&highlight=byggtr%E5d
Ni får se allt eftersom vad som kommer hända, men till det yttre blir det rätt radikala ändringar! Såhär såg hojen ut i slutet av sommarn(utan kraschkåpor).
Bifogat
Last edited: