Slappa
Rage closed inside!
Härligt med uppdatering!
Har spenderat lite mer tid i garaget i helgen, det går sakta känns det som, men det händer ju ngt iaf. Har fått låna en originalkåpa r6-07 som jag kunnat måtta på så äntligen har jag fått sätta tänderna i min toppkåpa.
Över och ut för den här gången....
Plastning. Armerar med glasfiber så det ska hålla förhoppningsvis. Är rätt härdad på större delen av kroppen mot glasfiber, svetsloppor, rondellsprut etc, men hissen gick nog inte hela vägen upp när jag avbryter plastningen för att gå ut och pissa. överförde alla glasfiber i händerna till de nedre regionerna, satan vad det har kliat.
Jävlar också, riktigt läcker hoj du har hammrat ihop. Jag är arbetskollega till Jonas G, han har pratat mycket om den där hojen, det var ju roligt att få se den på bild med.
/Jimmy
Tackar, man gör så gott man kan. Har hänt lite mer än vad jag skrivit, men kommer väl nån uppdatering här framöver när jag hinner =)
Så du är i hissbranchen också då antar jag?
Har tyvär inte orkat läsa igenom din turboprojekt-tråd men måste ändå fråga, Hur gör du när du ska besiktiga den?
Åhå, det är såpass krångligt.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |