Noc
Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Tack för de värmande orden
Idag var det barmark bitvis på vägen till garaget. Fortfarande nära metern snö i terrängen, men det är inte utan att man blir lite stressad hehe...
The struggle continues...
Ville integrera den nya hastighetsmätaren i instrumenteringen på ngt bra sätt...
Skar ut ett hål som var lämpligt stort, ville även ha den lite vinklad inåt så den kommer rakt mot betraktaren. Sen klädde jag mätaren i eltejp(inte nog bra visade det sig i senare skede).
Sen plastades (m. glasfiber) den över den för att få en mall.
Efter den torkat så limmades den fast med världens bästa lim, PL400.
Efter att jag tagit bort eltejpen så har jag nu en perfekt avgjutning så att mätaren sitter som berget, men ändå går ta bort
Har gjort en hel del mer, får se om jag lyckas fixa in bilderna ikväll...
Idag var det barmark bitvis på vägen till garaget. Fortfarande nära metern snö i terrängen, men det är inte utan att man blir lite stressad hehe...
The struggle continues...
Ville integrera den nya hastighetsmätaren i instrumenteringen på ngt bra sätt...
Skar ut ett hål som var lämpligt stort, ville även ha den lite vinklad inåt så den kommer rakt mot betraktaren. Sen klädde jag mätaren i eltejp(inte nog bra visade det sig i senare skede).
Sen plastades (m. glasfiber) den över den för att få en mall.
Efter den torkat så limmades den fast med världens bästa lim, PL400.
Efter att jag tagit bort eltejpen så har jag nu en perfekt avgjutning så att mätaren sitter som berget, men ändå går ta bort
Har gjort en hel del mer, får se om jag lyckas fixa in bilderna ikväll...