Mjo, inte långt borta nu...
Men då kommer ju massor med tid till att riva ner hojen igen!
Skoter? Sysslar inte med sånt, men man kanske skulle börja fokusera på något motorvinternöje då man uppenbarligen inte är kapabel att få ihop en sommarmaskin.
Man tackar!
Idag fick jag the kåpps. Lackeringen är nu 300 gånger bättre än sist. Doch så finns det dammkorn här och där samt att klarlacken runnit lite på ett ställe. Helt otroligt när man anlitar ett proffs. Nåväl, nu orkar jag dock inte tjafsa mer, lackeringen är riktigt bra i övrigt så jaja... Efter att jag lagt på dekaler så ska det på mer klarlack så det ska nog gå fixa till småtabbarna då.
Stresspass idag, men han polera sista på avgaspipan. Ska bara fixa några rostfria popnitar till slutburken så är det klart. Svetsade dit flänsen också.
Som sagt, knappt om tid idag. Men hann iaf kolla lite med fram och bakskärm hur det skulle bli. (Bara genier kan behärskar kaos eller hur var det nu igen
)
Nästa pass blir nog på fredag vad det verkar...
Då ska toppkåpan målas svart invändigt, instrumentering fästas på något sätt, hastighetsmätaren fixas samt oljeretus drar + slutburken popnitas. Sen vettefan om det är så mkt kvar. Förutom att försöka få igång den förståss...