tomasbjork
Ny medlem
Gälarna är ju helrätt! :metal
Stenhård! Du har lyckats bra med fronten tycker jag, låg och slimmad!
Det enda som kanske stör lite är nog stagen som håller upp bakdelen. Man kanske kunde göra mer "designade" sådana, t ex. svagt böjda eller dylikt. Eller varför inte använda tunnare rundstänger i rostfritt med kulleder i ändarna.
Bra jobbat vilket som!
Mvh J
..det där är ett sådant monster till hoj! Växer det horn även på hojjen när man kör eller?
Hur grymt som helst iaf!
FettSnok skrev:Får nog påstå att det blev helt rätt.
Sittställningen var inte helt fel heller
gixxermixxer skrev:herre jä**l vad brutalt, sänk ner bakänden något så är den klar sen, klart imponerande bygge!
Spindisc skrev:Imponerande.
Dock skulle en liten kåpa som täcker trekanten mellan stagen till bakdelen och motorpaket vara pricken över i:et.
Hel läckert.
// Spindisc
robb skrev:fan.. det är ju stenhård.. men nåon kåpa vid stagen för bakkutsen hade nog vart ännu fränare...
men kommer helt klart bli jävligt nice..
finns det någon baktanke med att dölja så mycket av avgas, turbo etc för besikning tro? eller plockar du bort allt sånt när det är dax?
som sagt.. jävlit nice bygge
//
r
Svanberg skrev:Riktigt snygg och aggressiv!
Men saknar en kåpa för bakramen.
Armaflex?Hehe, ja, den är lite hård nu, men sadel kommer! 20 mm svart skumgummi
Begriper inte hur jag missat din nya tråd! Förutom den grymma kvalitén på dina grejjer, så är det farten på bygget som impar mest. Gött moos!
lahi: Du har gjort ett sjukt bra jobb som vanligt, men vem hade trott annat? Du e grym man! Jag måste dock vara en gnutta negativ och säga att dina förra kåpor var bra mycket estetiskt tilltalande. Men så tyckte ju jag det var perfektion också och de kanske jag var ensam om vad vet jag.
Den ser väldigt ... futuristisk ut? var det planen ?
Har du bakdelen kvar ? går den att smacka dit på min srad? isf är jag intresserad om du ska sälja.
Tackartackar! Hehe, ja, alla kan ju inte gilla den, men jag har byggt den som jag vill ha den så jag är nöjd Så du tyckte att de gamla passade bättre? Futuristisk? Nja, det är ju en rejskåpa till en Agusta så så hemskt futuristisk är den väl inte? Men den ser ju iofs mycket modernare ut än gixxer 1000-kåpan. Sen är det skillnad på att se den på bild och live också...
Jo, bakdelen finns kvar men jag vet inte vad jag ska göra med den. Har eventuellt en intressent på den men jag har inte hunnit ta tag i det ännu. Krävs lite specialstag för att den ska passa tror jag.
Det ser ut som att försöka rejsa mot den där vore lika smart som att dra
fläskfilén i bandslipen
Phew.. det där var bannemej inte dåligt! Tyckte den förra versionen av hojen var så nära perfekt en gammelgixxer kan bli, men det här tar lätt priset! Sjukt brutal motorcykel
JÄVLAR! GE DEN TILL MIG NU!
Säljer du den?
Javisst. Hade nått av dina foton som bakgrundsbild ett tag t.om, snett framifrån var den jävligt rå. Sen har jag ju sagt det förrut att ram tank på urgixer är ju det snyggast skappat EVER. Så framhäva det gör mycket rent estetiskt.
Jag tror det som gjorde mitt intryck av futuristisk utseende på din hoj var nog framförallt de där gälarna på magkåpan. Inget ont menat alls ..
Ps: Btw, blev ju aldrig av att vi åkte moppe förra året, när jag va nere i halmstad regnade det konstant i en vecka. Kommer ner nåra veckor i sommar igen . Har du tid och e hojsugen då kanske vi kan ta en tur
Peace Out man!
EDIT: Ändrar du dig om bakdelen så hör av dig.
Du Lahi. Din hoj du har byggt har nu ett utséende som matchar prestandan!
Jäkligt bra gjort och jag kan bara summera den med ett ord; STENHÅRD!
Det ser ut som att försöka rejsa mot den där vore lika smart som att dra
fläskfilén i bandslipen
Ojoj, tackar så mycket! Så nu ser den vass ut, gött Hehe, fläskfilé i bandslipen blir kanske inte så bra, men rejs är kul även om man inte vinner Jag kanske kör sönder något Stenhård är bra ordval, det gillar jag
JÄVLAR! GE DEN TILL MIG NU!
Säljer du den?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!