Köpte 3 orginal packningar istället för 1 tjock (tips från marklund).
Jag fick det tipset oxå, men vad blir den totala höjden? Köpte du dem av marklund? Vad kostade de?
Last edited:
Köpte 3 orginal packningar istället för 1 tjock (tips från marklund).
Jag fick det tipset oxå, men vad blir den totala höjden? Köpte du dem av marklund? Vad kostade de?
Marklund har en 1,7mm packning till retta för 990pix...men säger han att d ska gå med 3 orginal packningar så gör d väll det, han borde ju veta vad han pratar om.
Vet ej vad totala höjden blir, har ej mätt men enligt marklund skulle dom va ca 0,6- 0,7mm stycket om jag inte fattade fel. Jag köpte dom av marklund å betalade strax under tusingen, (960:- tror jag för alla 3). Han hade haft 1,7mm till R1 men slutat tagit hem dom för att dom hade haft mer problem när dom använde dom istället för med 3 orginal. Dom gjorde även så på skotrarna. Var också lite skeptisk men jag tror på att han kan sin sak så jag kör på de. Sen får man väl se hur lågt komp de blir. (dålig bil med mobilkamera på hur de ser ut med 3 pckningar) Mvh// WiklundJag fick det tipset oxå, men vad blir den totala höjden? Köpte du dem av marklund? Vad kostade de?
Ok de kanske blir lite komprimerade vid dragning,så det stämmer säkert med 0,6-0,7mm. Slog till på 3 packningar idag hos den lokala butiken landade på 1500kr.. ja ja men jag får dem på torsdagVet ej vad totala höjden blir, har ej mätt men enligt marklund skulle dom va ca 0,6- 0,7mm stycket om jag inte fattade fel. Jag köpte dom av marklund å betalade strax under tusingen, (960:- tror jag för alla 3). Han hade haft 1,7mm till R1 men slutat tagit hem dom för att dom hade haft mer problem när dom använde dom istället för med 3 orginal. Dom gjorde även så på skotrarna. Var också lite skeptisk men jag tror på att han kan sin sak så jag kör på de. Sen får man väl se hur lågt komp de blir. (dålig bil med mobilkamera på hur de ser ut med 3 pckningar) Mvh// Wiklund
Ingen som bygger Turbo konverterat på de direkt insprutade motorerna?
Någon som vet färdiga kit som säljes?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |