Chartererfarenheter?
De länder jag levt i har bara bevisat att folk i grunden är likadana överallt.
Sedan skiljer sig kultur och uppfostran.
Vilket land jag tycker fungerar bäst i det avseendet?
Tja, var tror du att jag valt att bo?
lägg ner vi disskuterade klart detta innan ni smygrassar vaknade till liv nu på dagen. sedan vart skrev jag att jag skulle ta till våld mot markus?
så fortsätt hetsa, skiter väl i er
hetsa på du för det är väl det enda nytta du gör på detta forum och ditt stakars liv. lyckas du åstadkomma med nåt är det när du röstar på SD annars är du ganska körd.
Är mjölken slut, jävla invandare, är bussen försenade, jävla invandrare, lämnar frugan dig, jävla invandrare, går elen, jävla invandrare ja lätt o skylla på de som är på väg att resa sig upp.
sen vad jag skrev i det där inlägget om somalier är det enda du kan ploppa upp med så fort det kommer en sådan disskution.
En sak är säkert, du samlar verkligen ryggdunkar än disskuterar ditt motorintresse här.
Sedan somalier vill jag inte ens kommentera, men värre folkslag har man inte stött på. Skicka hem en somalier som inte sköter sig till det helvete de har som land ska ni få se på andra bullar.
Hade jag i början av den här veckan sagt att jag skulle få en lektion i vad man ska göra sitt liv av en frisör hade ingen trott mig, men outgrundliga äro Herrens vägnar.
Du är bra stöddig du, det är kul.
Men varför är det så jobbigt för dig att diskutera sådant här? Du börjar hetsa upp dig direkt. Inte kan det väl vara för att du vill vara ensam med dina inskränkta åsikter?
Du kan tycka jag är tjatig, men någon som uttrycker sig så här ska inte komma med pekpinnar:
börjar anklaga Jack i Lost look-a-like för att vara rasist, som själv alltid viftar med pekpinnar.
Om du läser topiken så skriver han "turkar, åk hem...."
och sedan kläcker han ur sig en massa trams om sverigedemokraterna.
Vem som helst kan räkna ut vad han tycker om invandrare/turkar fast än han skriver efteråt "....och lägg er"
Sandlåda...
Sedan somalier vill jag inte ens kommentera, men värre folkslag har man inte stött på. Skicka hem en somalier som inte sköter sig till det helvete de har som land ska ni få se på andra bullar.
orkar inte ens gå in på detta mer. åk till vilket land du vill så inser du att bara svenskar är såna. fel på dem eller oss? ja ni kan välja att reagera som ni gör eller tvärtom.
Dessvärre är du numera invandrare i ett land fullt av utlänningar.Bara jag som kan erkanna i denna trad att 95% av invandrarna ar skit och faktiskt borde aka hem, listade ut att det kommer inte handa sa jag flyttade till ett annat land istallet
Jag ar inte rasist, jag hatar alla!
Dessvärre är du numera invandrare i ett land fullt av utlänningar.
Hur genomtänkt var det?
Lägger ner, lönlöst att stå o snacka med ett par djurgårdare om hur bra AIK är. Dunka varandras ryggar nu tills ni bryter några revben, och några med "hårda knytnävar i fikan" får spotta ut lite mer skit på mig. Do it för det jag inte dör av gör mig starkare era ynkryggar
Men vad bra att du inte bryr dig då.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |