Turkar, åk hem...

Status
Ej öppen för fler svar.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
En smygrasse-tråd utan ett inlägg från mig är som en toalettstol utan skit i...ofullständig.

_teSSan_ 1 - 0 bullysmile

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Chartererfarenheter?
De länder jag levt i har bara bevisat att folk i grunden är likadana överallt.
Sedan skiljer sig kultur och uppfostran.
Vilket land jag tycker fungerar bäst i det avseendet?
Tja, var tror du att jag valt att bo?

småLAND:yoparty

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
lägg ner vi disskuterade klart detta innan ni smygrassar vaknade till liv nu på dagen. sedan vart skrev jag att jag skulle ta till våld mot markus?
så fortsätt hetsa, skiter väl i er

hetsa på du för det är väl det enda nytta du gör på detta forum och ditt stakars liv. lyckas du åstadkomma med nåt är det när du röstar på SD annars är du ganska körd.

Är mjölken slut, jävla invandare, är bussen försenade, jävla invandrare, lämnar frugan dig, jävla invandrare, går elen, jävla invandrare ja lätt o skylla på de som är på väg att resa sig upp.

sen vad jag skrev i det där inlägget om somalier är det enda du kan ploppa upp med så fort det kommer en sådan disskution.

En sak är säkert, du samlar verkligen ryggdunkar än disskuterar ditt motorintresse här.

Hade jag i början av den här veckan sagt att jag skulle få en lektion i vad man ska göra sitt liv av en frisör hade ingen trott mig, men outgrundliga äro Herrens vägnar. :)

Du är bra stöddig du, det är kul. :)

Men varför är det så jobbigt för dig att diskutera sådant här? Du börjar hetsa upp dig direkt. Inte kan det väl vara för att du vill vara ensam med dina inskränkta åsikter? :hihi

Du kan tycka jag är tjatig, men någon som uttrycker sig så här ska inte komma med pekpinnar:

Sedan somalier vill jag inte ens kommentera, men värre folkslag har man inte stött på. Skicka hem en somalier som inte sköter sig till det helvete de har som land ska ni få se på andra bullar.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Hade jag i början av den här veckan sagt att jag skulle få en lektion i vad man ska göra sitt liv av en frisör hade ingen trott mig, men outgrundliga äro Herrens vägnar. :)

Du är bra stöddig du, det är kul. :)

Men varför är det så jobbigt för dig att diskutera sådant här? Du börjar hetsa upp dig direkt. Inte kan det väl vara för att du vill vara ensam med dina inskränkta åsikter? :hihi

Du kan tycka jag är tjatig, men någon som uttrycker sig så här ska inte komma med pekpinnar:

Fint markus, du försöker verkligen reta upp mig. Men du får tyvärr leka ensam i sandlådan för jag ger mig.

hellbyte

hellbyte
Gick med
23 Apr 2007
Hoj
1999, BMW R1100S
inlägg utan hjärna på SH

Om du läser topiken så skriver han "turkar, åk hem...."
och sedan kläcker han ur sig en massa trams om sverigedemokraterna.

Vem som helst kan räkna ut vad han tycker om invandrare/turkar fast än han skriver efteråt "....och lägg er"

:tummenupp tror du har tolkat inlägget helt rätt från början. Jag tänkte samma sak du sedan svarade

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Sandlåda...

:sissy

Hojklös

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2007
Hoj
Näpp
Sedan somalier vill jag inte ens kommentera, men värre folkslag har man inte stött på. Skicka hem en somalier som inte sköter sig till det helvete de har som land ska ni få se på andra bullar.

Smart sagt där, haha. :huvet
Tänk om vi inte tycker om Iranier, Irakier, Turkar och allt annat skit här finns då?
Värre folkslag finns inte, luktar krydda, skriker och "firar" på väldigt underligga sätt.
Nu när jag ändå är i gång, gick du i skolan?
Du verkar inte stava alltför bra? Var du kanske en sån där tuffing som inte brydde dig om ett skit? Som alla andra utlänningar jag fått träffa genom skolan?
Fy fan säger jag bara, det är inte konstigt att Sverigedemokraterna växer, inte för att dom skulle klara av att styra Sverige tror jag, men klagoparti är alltid bra..

Swedie eller någon av er andra administratörer, banna mig ej nu! Jag ville bara försvara mig mot någon så Svenskfientlig som bullysmile :rolleyes:..

Rymding

grön på mc.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2002 Kawasaki ZR-7S + 1991 Honda Dominator NX-250 + 2002 Kawasaki ZX-6R 636
Seså! Ge er på norrmän finnar och amerikanare istället! De får man säga precis vad man vill om och ingen klagar. Man får t.o.m. mena det.

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Bara jag som kan erkanna i denna trad att 95% av invandrarna ar skit och faktiskt borde aka hem, listade ut att det kommer inte handa sa jag flyttade till ett annat land istallet:D

Jag ar inte rasist, jag hatar alla!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
orkar inte ens gå in på detta mer. åk till vilket land du vill så inser du att bara svenskar är såna. fel på dem eller oss? ja ni kan välja att reagera som ni gör eller tvärtom.

det här handlar inte om det, det här handlar om att trådskaparen inte tycker om att bli störd mitt i natten. och jag tror säkert att det finns en och annan individ i "vilket land du vill" som tycker likadant. vidare handlar det även om att du kallat trådskaparen rasist när han i själva verket inte sagt något rasistiskt alls. summa sumarum: ickerelevant inlägg där. börjar du få slut på skyddsargument?:va

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Bara jag som kan erkanna i denna trad att 95% av invandrarna ar skit och faktiskt borde aka hem, listade ut att det kommer inte handa sa jag flyttade till ett annat land istallet:D

Jag ar inte rasist, jag hatar alla!
Dessvärre är du numera invandrare i ett land fullt av utlänningar.
Hur genomtänkt var det?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Lägger ner, lönlöst att stå o snacka med ett par djurgårdare om hur bra AIK är. Dunka varandras ryggar nu tills ni bryter några revben, och några med "hårda knytnävar i fikan" får spotta ut lite mer skit på mig. Do it för det jag inte dör av gör mig starkare era ynkryggar

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Lägger ner, lönlöst att stå o snacka med ett par djurgårdare om hur bra AIK är. Dunka varandras ryggar nu tills ni bryter några revben, och några med "hårda knytnävar i fikan" får spotta ut lite mer skit på mig. Do it för det jag inte dör av gör mig starkare era ynkryggar

Men vad bra att du inte bryr dig då. :pannkyss

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
just nu ingen, snyft
Hörde nu precis på TV att typ 25 turkar skadats efter firandet av vinsten. Dom hade skjutit med vapen upp i luften, det är ju också ett strålande sätt att fira på som jag absolut tycker vi patetiska, menlösa svenskar ska ta efter! jo tjena...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM