Tvättstugan - En fantasi eller ej?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ett annat knep är ju att du skyndar dig att slita av alla dina kläder, se söt ut(försök iaf), och säg sedan lite blygt att du måste tvätta kläderna du har på dig.
Sen när du står där naken och känner dig liten, och känner att den pinsamma tystnaden börjar krypa på så säger du:
"-Jaha, vad ska vi göra nu då?"

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Tvättstugan funkar visst! Jag fick ligga med en inte helt ohet italienska som jag träffade i tvättsugan, hon blev helt till sig för att jag som man inte bara kunde tvätta utan också vika ihop kläderna efteråt. Så kör på! :banana

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Det är ju ganska uppenbart att du gör henne fuktig så det sladdrar i trosorna och att hon vill att du ska betäcka henne. Många kvinnor har den där fantasin att stöta på nån stilig främling i tvättstugan som utan ett ord förför henne med blicken och knullar upp henne mot torkskåpen och sen bara försvinner.

Du är alltså dessa damers stiliga främling. Förstör nu för fan inte det här genom att öppna käften och döda fantasin, då kommer du inte få dig nånting. Stirra bara lite charmigt på henne tills det börjar droppa på golvet och sen tar du tag i hennes handleder, trycker upp henne mot torskåpen och gnider ditt pelvis uppför hennes ben. Resten kan du säkert räkna ut själv.

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Dom här två chanserna kommer aldrig tillbaka, du har sumpat dom. Nästa som drar över sin tvättid innan dig kommer vara en sur kärring som klagar så det blöder ur öronen på dig över att det va ludd kvar i torktumlaren.

• Gilla
Reaktioner: V4N

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Ett annat knep är ju att du skyndar dig att slita av alla dina kläder, se söt ut(försök iaf), och säg sedan lite blygt att du måste tvätta kläderna du har på dig.
Sen när du står där naken och känner dig liten, och känner att den pinsamma tystnaden börjar krypa på så säger du:
"-Jaha, vad ska vi göra nu då?"

Har aldrig känt mig liten när jag står naken:va.. Förklara

Underbar tråd gillar dina tipps för att belägra i tvättstugan:D

collo

Motorvägsfilosofi
Gick med
24 Mar 2007
Hoj
R1
Nästa gång du tvättar så kör!
Du kan få låna min övervakningskamera innan om du lovar att posta klippet här.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
=hintar om att de är sugna på dej :krama

Ta tillfället i akt :tummenupp

Du ger tipset att ta tillfället i akt för att han typ glömt en topps i örat tjejen ser det, blir förvånad ser honom i ögonen för att få honom att förstå sitt misstag, håller tillbaka ett asgarv med ett fånigt leende och att tårarna nästan börjar rinna. Inte konstigt att folk blir anklagade för sexuella trakaserier men sån vägledning:)

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Berätta för henne om all smuts som finns här i världen, och att en del smuts är av sådan natur att den inte går att tvätta bort... :brynad

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Du ger tipset att ta tillfället i akt för att han typ glömt en topps i örat tjejen ser det, blir förvånad ser honom i ögonen för att få honom att förstå sitt misstag, håller tillbaka ett asgarv med ett fånigt leende och att tårarna nästan börjar rinna. Inte konstigt att folk blir anklagade för sexuella trakaserier men sån vägledning:)

:grinkewk :näsblod

Äsch, slappna av och låt grabben ha lite sköj va! :tuttar

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad