Tvättstugan - En fantasi eller ej?

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Vilken underbar skruv tråden tog! :tummenupp

Jag hade tvättstuga idag från morgon till lunch. När jag var klar i stugan mötte jag en korpulent man i mjukisbyxor istället. Vi får hålla tummarna för nästa gång.

Däremot tror jag en av cheyerna bor ovanför mig. Hon bankade i golvet när jag attackborrade mitt tak igår kväll. Hon vill ha mig. :brynad

Fortsättning följer.. :hihi

Äsch du fattar väl att det bara är ett spel från hennes sida, hon hintar ju om att hon vill bli attackborrad och bankad utav dej vetja! :smasha
Hon blir ju helt vild i trosan när hon hör du du hammrar och väsnas där under henne, hon bankar tillbaka i ren lust för att markera att du väckt hennes djuriska drifter! Du kan inte få tydligare signaler än dessa, på na' bara! :slicka

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Ähh! Kvinnor är ormar! TS har naturligtvis blivit lurad och det där är bara kvinnors naturliga sätt att lura till sig fördelar. Hon visste att hon kört in på TS tvättid och för att han inte skulle bli arg på henne tittar hon lite flörtigt på honom med ett sött leende så han ska tro att hon ville ha honom medans det eg bara var lite tvättid hon lurade till sig.

Så där gör kvinnor hela tiden framåt hösten när det ska läggas vinterdäck på bilen kommer TS hitta henne med samma leende och fälgkorset i ena näven fumlandes vid bilen.

Eller när den nya soffan ska bäras uppför den långa trappen osv.

Låt er inte luras!

Rätt som det är står han där i tvättstugan med hennes korg och får en utskällning av den 1.30 långa tanten som beskyller alla hon ser för torktumlarluddet.

Allt medan hon ligger kvar i sängen, med papiljotter i håret, ätandes praliner och har ett ohälsosamt långt samtal om ingenting med sin bästa kompis.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ähh! Kvinnor är ormar! TS har naturligtvis blivit lurad och det där är bara kvinnors naturliga sätt att lura till sig fördelar. Hon visste att hon kört in på TS tvättid och för att han inte skulle bli arg på henne tittar hon lite flörtigt på honom med ett sött leende så han ska tro att hon ville ha honom medans det eg bara var lite tvättid hon lurade till sig.

Så där gör kvinnor hela tiden framåt hösten när det ska läggas vinterdäck på bilen kommer TS hitta henne med samma leende och fälgkorset i ena näven fumlandes vid bilen.

Eller när den nya soffan ska bäras uppför den långa trappen osv.

Låt er inte luras!

Ha, ha... Det har faktiskt hänt mig. Hade varit och handlat och traskade hemåt. Helt plötsligt haffar en kvinna mig som bor i grannhuset och ber mig hjälpa henne upp med sin nyinköpta soffa. Hon har redan "rekryterat" en annan förbipasserande kille. :hihi Så vi bär in den till hissen och den andre killen säger att han måste ut och hålla koll på sin dotter som åker inlines på cykelvägen utanför. Hon opponerar sig och säger att det ju inte tar så lång tid, men killen är allt annat än en toffel och står på sig.

Jag har dock ingen bra ursäkt (läs: jag är en toffel), så jag hjälper henne hela vägen upp på översta våningen och in i lägenheten. Där börjar hon diskutera inredningen med mig, var jag tror soffan passar bäst, vilken färg hon funderat på till soffkuddarna och femtioelva andra saker. Efter en stund säger jag att jag nog får gå ner och bära hem min kasse med mat jag ställde där nere. Hon fortsätter dock som om inget hänt och det slutar med att hon ber mig hjälpa henne ut med den gamla soffan. :näsblod

Något :ligga blev det inte heller. Man blir förbannad. :mad:

:hihi

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Bättre lycka nästa gång med den korpulenta mannen i mjukisbyxor!

Väntar med spänning på fortsättningen! :hihi

// J

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Vilken underbar skruv tråden tog! :tummenupp

Jag hade tvättstuga idag från morgon till lunch. När jag var klar i stugan mötte jag en korpulent man i mjukisbyxor istället. Vi får hålla tummarna för nästa gång.

Däremot tror jag en av cheyerna bor ovanför mig. Hon bankade i golvet när jag attackborrade mitt tak igår kväll. Hon vill ha mig. :brynad

Fortsättning följer.. :hihi

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
:arseleJa men när jag först quota dig så hade du en annan text, som du ändra precis innan jag citera dig. Så med andra ord fråga du indirekt först.

Nej, jag bara undrade om det var lätt att vara lite tuff och nedlåtande bakom tangentbordet? Det var med andra ord inte en fråga om dina erövringar eller hur du gjort dem. Men du kan självklart starta en tråd om dem ifall du känner ett behov av att prata av dig. :tummenupp

Chuck Norris

Chucati
Gick med
4 May 2007
Hoj
Hypermotard S, XR650R
Kvinnor älskar män som kan tvätta själv, tyder på att du är självständig och inte behöver mammas hjälp. :D

"kan tvätta själv"? Det är inte direkt hjärnkirurgi att läsa på en tvättlapp, dom flesta män kan ju knepet att "misslyckas" med en laddning tvätt så att dom slipper det i fortsättningen.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
....Hon fortsätter dock som om inget hänt och det slutar med att hon ber mig hjälpa henne ut med den gamla soffan. :näsblod

Något :ligga blev det inte heller. Man blir förbannad. :mad:

Nej, du ser hur blåsta vi blir! anledningen att hon började snacka annat med dig när det var klart var ju bara för att du skulle känna dig lite speciell och bära ner hennes gamla soffa också.

Dom är listiga dom små liven!

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Nej, du ser hur blåsta vi blir! anledningen att hon började snacka annat med dig när det var klart var ju bara för att du skulle känna dig lite speciell och bära ner hennes gamla soffa också.

Dom är listiga dom små liven!

Eller så är vissa killar "enkla" i sinnet och starka i driften:D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hahahaha, ni är brutalt sjuka hela bunten. Är man på dåligt humör någon gång så är det bara att :logga in på sporthoj så är man snart på topp igen.

Tack. ;)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Varsågod.

:tvätta? :brynad

Ja jag ska faktiskt tvätta idag tro det eller ej och är det nån kärring som inte plockat ut sina skitkläder ur tvättstugan denna gång så hamnar dom i containern utanför. *morrar* Förra tvätttiden jag hade va det nåt rikspucko som gick in och plockade ut mina grejer PÅ MIN tvätt-tid och började tvätta sitt eget. Händer samma sak idag så är det krig vill jag lova. :mad:

*andas och lugnar ner sig*

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...