Tvättstugan - En fantasi eller ej?

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
En rolig grej är att det faktiskt kan funka... min kusin träffade sin första man i tvättstugan.

Själv har jag råkat ut för en sån där "porrfilmsscen" då jag var till SÖS och plåstrade om min tumme efter att jag skurit av tumtoppen... sjuksyrran började ragga på mig och en middag senare så vart det lite action. :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ja jag ska faktiskt tvätta idag tro det eller ej och är det nån kärring som inte plockat ut sina skitkläder ur tvättstugan denna gång så hamnar dom i containern utanför. *morrar* Förra tvätttiden jag hade va det nåt rikspucko som gick in och plockade ut mina grejer PÅ MIN tvätt-tid och började tvätta sitt eget. Händer samma sak idag så är det krig vill jag lova. :mad:

*andas och lugnar ner sig*

Folk beter sig som idioter i tvättstugan.

Bodde i studentkorridor ett tag och större delen av befolkningen skulle väl få hjärtinfarkt av hur lugnt och städat det gick till där, trots folk drog över lite på tvättiden många gånger, sisådär 10 minuter kanske. Menar... Orka bry sig. Bara att vänta lite och sedan ta ut kläderna och lägga dem i den där tvättvagnen och lägga in sin egen.

I vanligt hyreshus hände det en gång att jag träffade på en kvinna som började gnälla, skälla och vara nedlåtande för att jag tvättade två minuter in på hennes tid. Inte konstigt det händer "olyckor" i tvättstugor. Hade hon haft ett vapen hade hon använt det.

Blev alltså inget :ligga där inte. :hihi

En rolig grej är att det faktiskt kan funka... min kusin träffade sin första man i tvättstugan.

Själv har jag råkat ut för en sån där "porrfilmsscen" då jag var till SÖS och plåstrade om min tumme efter att jag skurit av tumtoppen... sjuksyrran började ragga på mig och en middag senare så vart det lite action. :)

Har du någon tumme kvar? Menar... Så bra som det gick så kanske det blev ditt nya raggningsknep? :D

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Folk beter sig som idioter i tvättstugan.
Bodde i studentkorridor ett tag och större delen av befolkningen skulle väl få hjärtinfarkt av hur lugnt och städat det gick till där, trots folk drog över lite på tvättiden många gånger, sisådär 10 minuter kanske. Menar... Orka bry sig. Bara att vänta lite och sedan ta ut kläderna och lägga dem i den där tvättvagnen och lägga in sin egen.
I vanligt hyreshus hände det en gång att jag träffade på en kvinna som började gnälla, skälla och vara nedlåtande för att jag tvättade två minuter in på hennes tid. Inte konstigt det händer "olyckor" i tvättstugor. Hade hon haft ett vapen hade hon använt det.
Blev alltså inget :ligga där inte. :hihi

Jo, men det är skillnad att va kvar en stund och hämta sina torra kläder. Den som är innan mig får gärna va kvar o torka i en timme extra, men jag låser så då får dom ju vänta tills jag kommer ner igen för att hämta. Men när dom bryter sig in och tar ut mina grejer...tar i mina kläder med sina smutsiga fingrar så man får tvätta om skiten och dessutom under MITT tvättpass. Då lackar Pippi vill jag lova. O då lackar jag inte på mycket. :rolleyes:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Har du någon tumme kvar? Menar... Så bra som det gick så kanske det blev ditt nya raggningsknep? :D

Som tur är så är det inget krav med avskuren tumme för att träffa tjejer... :)
Men det är klart, verkade ju helt klart riskfyllt att dejta sjuksyrra så jag skaffade mig en flygvärdinna istället. :D

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jo, men det är skillnad att va kvar en stund och hämta sina torra kläder. Den som är innan mig får gärna va kvar o torka i en timme extra, men jag låser så då får dom ju vänta tills jag kommer ner igen för att hämta. Men när dom bryter sig in och tar ut mina grejer...tar i mina kläder med sina smutsiga fingrar så man får tvätta om skiten och dessutom under MITT tvättpass. Då lackar Pippi vill jag lova. O då lackar jag inte på mycket. :rolleyes:

Om någon drar över tiden och inte hämtar sina blöta kläder ur maskinen, då lyfter jag ut dem i korgen och låter bli att låsa, så de kan komma in och ta dem utan att behöva bryta upp dörren efter jag startat min maskin.

Men så bor jag på ett område där jag inbillar mig att folk inte anser att ett par strumpor är särdeles stöldbegärliga. :tummenupp

Som tur är så är det inget krav med avskuren tumme för att träffa tjejer... :)
Men det är klart, verkade ju helt klart riskfyllt att dejta sjuksyrra så jag skaffade mig en flygvärdinna istället. :D

Då undrar man ju lite hur det gick till när du träffade henne, efter man läst vad du behövde gå genom för att träffa en sjuksyster. ;)

Last edited:

Frille79

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2009
Hoj
CBR 1000RR - 04
Som jag ser det har du två alternativ om du vill ta reda på om hon suktar efter din baguette i sig samtidigt som centrifugen gå på max.

1: Tror att någon tidigare har tipsat om detta.
Möt hennes blick med de absolut kåtaste ögonen du kan frambringa, tänk på hur du spänner på henne hårt samtidigt som hon bara stönar och skriker att hon vill ha mer. Rikta denna känsla mot henne, klä av och knulla henne med dina ögon. Kolla gärna tydligt på hennes bröst, tillräckligt länge för att hon verkligen fattar att du spanar in henne och att du när som helst kommer att dominera henne.

Det är nu du har en chans att se om hon är med på det eller inte. Om hela hennes kropp signalerar ta mig så...

...drar du in henne mot dig och hånglar upp henne. Alternativt tryck upp henne mot en vägg eller en dörr. Akta hennes huvud bara.

Om det inte verkade rätt så får du tvätta.

2: Här kommer det att gå lite långsammare, så att du har mer tid att känna av om hon är med på noterna eller inte.

Du möter henne, börjar snacka om något random shit. Helst något lättsamt eller kul. Ta i henne det första du gör. Under tiden ni snackar så öka på kroppskontakten, boxa henne lite på axeln i samband med något skämt eller liknande. Bli mer sexuell bygg upp det under tiden... Du känner här om hon hakar på... Öka det stegvis förflytta dig närmare henne, ta på henne mer sexuellt... Ja du fattar.

Tillslut kommer ni att stå så nära som man bara kan komma och det bara sprutar sköna känslor av kåthet från er båda. Hångla upp henne.

Det är lättare att skriva än att göra! Men detta är iaf mina tips om du verkligen vill ta reda på vad som kan hända...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:D :tvätta? :D:tummenupp

Som jag ser det har du två alternativ om du vill ta reda på om hon suktar efter din baguette i sig samtidigt som centrifugen gå på max.

1: Tror att någon tidigare har tipsat om detta.
Möt hennes blick med de absolut kåtaste ögonen du kan frambringa, tänk på hur du spänner på henne hårt samtidigt som hon bara stönar och skriker att hon vill ha mer. Rikta denna känsla mot henne, klä av och knulla henne med dina ögon. Kolla gärna tydligt på hennes bröst, tillräckligt länge för att hon verkligen fattar att du spanar in henne och att du när som helst kommer att dominera henne.

Det är nu du har en chans att se om hon är med på det eller inte. Om hela hennes kropp signalerar ta mig så...

...drar du in henne mot dig och hånglar upp henne. Alternativt tryck upp henne mot en vägg eller en dörr. Akta hennes huvud bara.

Om det inte verkade rätt så får du tvätta.

2: Här kommer det att gå lite långsammare, så att du har mer tid att känna av om hon är med på noterna eller inte.

Du möter henne, börjar snacka om något random shit. Helst något lättsamt eller kul. Ta i henne det första du gör. Under tiden ni snackar så öka på kroppskontakten, boxa henne lite på axeln i samband med något skämt eller liknande. Bli mer sexuell bygg upp det under tiden... Du känner här om hon hakar på... Öka det stegvis förflytta dig närmare henne, ta på henne mer sexuellt... Ja du fattar.

Tillslut kommer ni att stå så nära som man bara kan komma och det bara sprutar sköna känslor av kåthet från er båda. Hångla upp henne.

Det är lättare att skriva än att göra! Men detta är iaf mina tips om du verkligen vill ta reda på vad som kan hända...

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Här har du något.

Klä av dig naken.
Smörj in dig i valfri sylt, alternativt marmelad.
Bred ut dig i en sexig pose på strykbordet.
Invänta kvinnlig fägring.
När första kvinnan kliver in säger du "Helt utan tillsatt socker, söt nog ändå.".
Sen ligger ni.

Funkar inte det blir nästa steg.

Riv sönder en dunkudde och rulla dig i dunen så de fastnar i sylten/marmeladen.
Kryp in i torktumlaren.
Vänta tills nästa kvinna kommer ned för att tvätta.
Var helt tyst tills hon ska använda tumlaren (tålamod, kan ta en tvätt först.)
När hon öppnar luckan säger du med sexig röst "Meet your löööve-ludd!".
Sen ligger ni.

Funkar det fortfarande inte så finns bara ett steg kvar, det är dock lite av ett slag under bältet.

Invänta kvinna.
Slå upp fem tusen kronor på en tvättmaskin.
Säg "Ligga!"
Sen ligger ni.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nog för att man skulle få ligga ifred, men chanserna sexuella möten i tvättstugan är små om man bor själv och har egen tvättmaskin...

Jag får helt enkelt lasta tungt och köra en extra centrifugering samtidigt som jag tejpar fast snorren på tvättmaskinen med silvertejp....

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Nog för att man skulle få ligga ifred, men chanserna sexuella möten i tvättstugan är små om man bor själv och har egen tvättmaskin...

Jag får helt enkelt lasta tungt och köra en extra centrifugering samtidigt som jag tejpar fast snorren på tvättmaskinen med silvertejp....

Om man får sådana idéer så är det inte konstigt att vissa drar parallellen "Log=Ligga". Herrejävlar vad folk är understimulerade :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

:såjaponken:kiss

du o teo verkar ha det lite svårt, ni kanske skulle dra ut på en krogrunda tillsammans?! :D:D:D

Merovingian

Guest
Nu är det dags för den här tråden att få en femma i betyg. Och kanske en egen smiley?
:tvätta :brynad

:rofl

Hur som helst, jag tvättar bara en gång i veckan och tiden den här gången är i morgon bitti fram till lunch. :mad:

Men jag uppmanar alla att sätta sig själva på styva tvättlinan(hosthost) och försöka samma sak själva. :tuttar

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Vilka grymt bra tips ni kommer med i denna tråden. Jag får nog sluta med att tvätta när jag är skitig, i sunkiga kläder myskläder, håret uppsatt och med en keps nedtryckt över skallen... :va

:D

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Vilka grymt bra tips ni kommer med i denna tråden. Jag får nog sluta med att tvätta när jag är skitig, i sunkiga kläder myskläder, håret uppsatt och med en keps nedtryckt över skallen... :va

:D

Med tanke på hur homonstinna de flesta manliga tvättare i den här tråden är så lär det knappast spela nån roll. Du skulle kunna se ut som Whoopie Goldberg på Crack och ändå få upp i pastejköket. :mattias

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC