gabor2
Jag steker alla i lite smör!!
Men va fan... du skulle drämt in dina kläder på golvet framförna och sagt åtna stå inte bara där och glo tvätta klart min kläder fort nu så kan du komma upp och ligga senare
:grinkewk
Äsch, slappna av och låt grabben ha lite sköj va!
Det är ju ganska uppenbart att du gör henne fuktig så det sladdrar i trosorna och att hon vill att du ska betäcka henne. Många kvinnor har den där fantasin att stöta på nån stilig främling i tvättstugan som utan ett ord förför henne med blicken och knullar upp henne mot torkskåpen och sen bara försvinner.
Du är alltså dessa damers stiliga främling. Förstör nu för fan inte det här genom att öppna käften och döda fantasin, då kommer du inte få dig nånting. Stirra bara lite charmigt på henne tills det börjar droppa på golvet och sen tar du tag i hennes handleder, trycker upp henne mot torskåpen och gnider ditt pelvis uppför hennes ben. Resten kan du säkert räkna ut själv.
........10 år senare när du sitter med familj och kids så dimper det ner ett brev i brevlådan....det visar sig att tjejen har beslutat att fantasin egentligen var en brutal våldtäkt...... go 4 it
Och med den taktiken kan han få ligga många gånger. Ända tills hennes undermedvetna börjar protestera och hon, utan att veta varför, inte vågar gå ned i tvättstugan mer.Det är väl ändå underförstått att han avslutar med ett donkey blow. Det hon inte minns har aldrig hänt.
"Howdy ma´m".
DÅ får du ligga..
Det där är fel. Enligt färsk statistik så är den bästa raggningskommentaren någonsin:
"-Kom och sitt i mitt ansikte, stumpan, så ska jag viska små söta ord upp i stjerten på dig."
Det är väl ändå underförstått att han avslutar med ett donkey blow. Det hon inte minns har aldrig hänt.
Men va fan... du skulle drämt in dina kläder på golvet framförna och sagt åtna stå inte bara där och glo tvätta klart min kläder fort nu så kan du komma upp och ligga senare
Vilken underbar skruv tråden tog!
Jag hade tvättstuga idag från morgon till lunch. När jag var klar i stugan mötte jag en korpulent man i mjukisbyxor istället.
korpulent man i mjukisbyxor
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |