Tvättstugan - En fantasi eller ej?

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Men va fan... du skulle drämt in dina kläder på golvet framförna och sagt åtna stå inte bara där och glo tvätta klart min kläder fort nu så kan du komma upp och ligga senare:tummenupp

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Ehrm....hon kanske stannar lite extra..pga de högvarviga masinerna ? :darr
..tindrandet i ögonen och 'jag-bajsa-i-tummlaren' minen tyder på en tillfredställd kvinna.....

Det är ju ganska uppenbart att du gör henne fuktig så det sladdrar i trosorna och att hon vill att du ska betäcka henne. Många kvinnor har den där fantasin att stöta på nån stilig främling i tvättstugan som utan ett ord förför henne med blicken och knullar upp henne mot torkskåpen och sen bara försvinner.

Du är alltså dessa damers stiliga främling. Förstör nu för fan inte det här genom att öppna käften och döda fantasin, då kommer du inte få dig nånting. Stirra bara lite charmigt på henne tills det börjar droppa på golvet och sen tar du tag i hennes handleder, trycker upp henne mot torskåpen och gnider ditt pelvis uppför hennes ben. Resten kan du säkert räkna ut själv.

........10 år senare när du sitter med familj och kids så dimper det ner ett brev i brevlådan....det visar sig att tjejen har beslutat att fantasin egentligen var en brutal våldtäkt......:tummenupp go 4 it:tummenupp

Last edited:

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
........10 år senare när du sitter med familj och kids så dimper det ner ett brev i brevlådan....det visar sig att tjejen har beslutat att fantasin egentligen var en brutal våldtäkt......:tummenupp go 4 it:tummenupp

Det är väl ändå underförstått att han avslutar med ett donkey blow. Det hon inte minns har aldrig hänt.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Det är väl ändå underförstått att han avslutar med ett donkey blow. Det hon inte minns har aldrig hänt.
Och med den taktiken kan han få ligga många gånger. Ända tills hennes undermedvetna börjar protestera och hon, utan att veta varför, inte vågar gå ned i tvättstugan mer. :näsblod

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Det finaste med den här tråden är att det redan har blivit ett vedertaget begrepp med "bajsa-i-torktumlaren-minen" :hihi

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Kanske ingen av dom vill ligga!
Det kan faktiskt vara så att dom HAR skitit i torktumlaren och ska ge igen för alla gånger du dragit över på din tvättid? Snott trosor i torkrummet?
Ajabaja!!

Nä skämt åsido, gå till tvättstugan innan damen kommer dit. Kryp upp lite bekvämt på en av maskinerna. Skippa brallorna och smek fram en svajig vinribba. När dörren öppnas och lyset tänds ligger du där och säger charmigt "Howdy ma´m".
DÅ får du ligga..

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Log hon åt dig? Då är ni ju i princip gifta, bara att ligga! Skulle hon säga nej är det bara ett spel - hon log ju faktiskt - så det är bara att köra ändå!

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX

Bånka på tjejer är inget alternativ hörru...ge honom riktiga tips istället:tungan
D e bara att plocka upp tjejen o säga TJA!...börjar hon gråta så ställer man ner henne och ber om ursäkt :p

Merovingian

Guest
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Vilken underbar skruv tråden tog! :tummenupp

Jag hade tvättstuga idag från morgon till lunch. När jag var klar i stugan mötte jag en korpulent man i mjukisbyxor istället. Vi får hålla tummarna för nästa gång.

Däremot tror jag en av cheyerna bor ovanför mig. Hon bankade i golvet när jag attackborrade mitt tak igår kväll. Hon vill ha mig. :brynad

Fortsättning följer.. :hihi

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Ähh! Kvinnor är ormar! TS har naturligtvis blivit lurad och det där är bara kvinnors naturliga sätt att lura till sig fördelar. Hon visste att hon kört in på TS tvättid och för att han inte skulle bli arg på henne tittar hon lite flörtigt på honom med ett sött leende så han ska tro att hon ville ha honom medans det eg bara var lite tvättid hon lurade till sig.

Så där gör kvinnor hela tiden framåt hösten när det ska läggas vinterdäck på bilen kommer TS hitta henne med samma leende och fälgkorset i ena näven fumlandes vid bilen.

Eller när den nya soffan ska bäras uppför den långa trappen osv.

Låt er inte luras!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...