Tvättstugan - En fantasi eller ej?

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Med tanke på hur homonstinna de flesta manliga tvättare i den här tråden är så lär det knappast spela nån roll. Du skulle kunna se ut som Whoopie Goldberg på Crack och ändå få upp i pastejköket. :mattias
Det har du rätt i.
Eller så är kanske mina grannar lite mera nogräknade, så att jag slipper få besök i pastejen :tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Idag tvätta jag, men det enda jag fick va en gammal tant på 45+. Det är nog bara en fantasi.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Skriver nån tjejtidning om " ligga med främmande män i tvättstugan, så gör du" lovar jag er att det kommer bli ett jävla liggande i tvättstugorna.

så tipsa nån tidning ex. glamour eller liknande om detta så fixar det sig :D

Merovingian

Guest
Skriver nån tjejtidning om " ligga med främmande män i tvättstugan, så gör du" lovar jag er att det kommer bli ett jävla liggande i tvättstugorna.

så tipsa nån tidning ex. glamour eller liknande om detta så fixar det sig :D

Ska knåpa på ett brev. :rofl

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Last edited:

Merovingian

Guest
Den här underbara tråden hade jag glömt! :rofl :hålihuvet

Uppdatering från min sida:
Endast en av två kvinnor har över huvud taget setts till. Huruvida mina chanser är med denna dam, det kan lättast beskrivas med den där gesten då man håller upp ena handen och vridskakar den. Tveksamt, med andra ord.
Jag skall berätta:

Utanför mitt hus stod det en snubbe i min egen ålder och ropade "Mattiiiiaaaas", -visselvisselvissel-, "Matiiiiaaaaaas", -visselvisselvissel-.
Människan malde i flera minuter tills det kom nån jäkla Mattias fram till fönstret snett ovanför min lägenhet. Detta var kvart i ett på natten en tisdag.
Dagen efter kom han igen. Malde med sitt jävla vissel och nödiga rop.
Tredje dagen han kom kunde jag inte ta mer av denna orespekt mot gatans hemfrid, så jag reste mig ur sängen och stormade till fönstret iförd kalsonger.
Jag brukar normalt vara trevlig, samlad och saklig när jag argumenterar. Men den här gången "bad" jag honom fara dit pepparn växer och ta Mattias med sig.
Tror ni inte tjejen i fråga kommer gåendes på trottoaren, ser hela spektaklet och dessutom visar sig vara polare med den visslande idioten?
Där står jag och häver mig ut genom fönstret i kalsonger, och skäller ut hennes kompis. :D

Däremot har jag varit i en annan tvättstuga och kuckilurat. Inte min egen, dock. Och det var inte spontant. Tjejen i fråga behövde tvätta, bara.
Stackars mangeln, säger jag bara. :)

Last edited:

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Däremot har jag varit i en annan tvättstuga och kuckilurat. Inte min egen, dock. Och det var inte spontant. Tjejen i fråga behövde tvätta, bara.
Stackars mangeln, säger jag bara. :)

Tvättligg!
Härligt...trådens första.

Du går verkligen igång på det här med tvättstugor va?

Jag vill inte vara sämre..jag har också legat på en mangel.

BTW..nästa gång du stöter på tjejen i fråga har du en anledning att prata med henne. "Jaha..så du känner den där gapande idioten.."

Last edited:

Scott Sexpump

Ballistic
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
[SÅLD] Yamaha R6 [SÅLD]
När jag läser denna tråden så funderar jag, tvättstuga, det kan väl inte vara något speciellt med det? Men jo... det är ju fanimej det....nu när jag tänker efter.

Nyårsafton 2005:
Jag och tjejjen hade 3-4personer som sov över (lång fest).
Av denna anledning gick det inte att ha sängsport på tumanhand sådär värst bra.

Vi beslutade att gå ned till, tadaaaaaa, tvättstugen, en gemensam sådan som hela huset på 5-6lägenheter använder.
Klockan var ju halv 4 på morgonen så det var ju lugnt.

En kvart (5-6min kanske....) senare går vi upp till lägenheten igen släcker lampan och sover gott.

Dagen därpå så saknar damen sina glasögon som hon brukar slänga på när det inte "orkas med linserna". Vi letade land o rike runt utan framgång. Det slutade med att vi köpte nya glasögon, snordyrt tyckte jag som aldrig haft linser eller glasögon.

1 år senare hittar jag dem, av en ren händelse, för att jag är så nyfiken, bakom tvättmaskinen. "undra om folk har tappat något där bakom liksom".

Eftersom det gick så hett och hårt till så hade hon på sedvanligt sätt tagit av sig glasögonen innan vi satte igång. De föll bakom av allt guppande och stångande.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag ska berätta hur det ligger till. Hon vet att hon gjort fel men hoppas att du ska ha överseende med detta om hon lyckas få dig att tro att det finns en mikroskopisk chans att du kan få ta henne på brösten.
Jag har genomskådat beteendet och blir bara arg av det då samma sak händer till vardags i många situationer om man är observant.
Egentligen ska man skrika "jag vill inte ta dig på brösten!" men då kan den oinvigda omgivningen kanske tolka det som att det är en själv det är fel på.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC