sege
Fy fan jävla skit-
Åh vad bäst det blir!
Verkligen!Åh vad bäst det blir!
Ja, frambromsen mm är najad redan. Catchtank saknas men är väl rätt snabbt ordnad.Racegruppen är väl enligt reglemente så jag skulle säga ja men jag är inte arrangör. De detaljerna fixar väl du?
Ja, frambromsen mm är najad redan. Catchtank saknas men är väl rätt snabbt ordnad.
Största problemet är licens...
Jag kommer upp å tar en kik med min fintaktare.. Har aldrig kört på bana och vågar inte släppa ut min 500 på bana
Vågar du köra den på allmän väg? Då vågar du köra den på bana åtminstone den här dagen.
Menar du att jag får köra min oreggade CR500 utan licens denna dag? Så har inte jag fattat det men förklara gärna hur du tolkat förutsättningarna. Jag skulle ju bli överlycklig om det gickSjälva licensen behöver du väl inte men du kanske inte gått kursen inom 5 år heller?
Ett gyllene tillfälle för teamägaren själv att återuppleva ungdomsåren på en STROKER!Har tänkt dyka upp för att köra lite och även ha lite support med delar för dom som kör Honda racers. Kommer förmodligen få med mig en förare till som vill prova en av våra cyklar.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|