Ja det blev ju lite körning till slut...
Jag redigerar GoPro-filmen från igår. Ni vill inte ha musik i filmen som stör tvåtaktsknattret va?
Förresten, är det inte Björn Compier som står där till vänster?
Det var ett internskämt. Jag vet alltid vilka alla är!Om det inte är mig du menar, så är det TNK här på forumet.
Kommer lite textning på videon senare ikväll men det mesta talar för sig självt, framförallt för oss som var där
Kunde inte göra bättre än detta med så lite körning och endast en kamera. Håll till godo
Trevlig video, tur att du körde Aprilian när jag var med på film så man slapp bli förnedrad.Nej, men hans okända bror
Kommer lite textning på videon senare ikväll men det mesta talar för sig självt, framförallt för oss som var där
Kunde inte göra bättre än detta med så lite körning och endast en kamera. Håll till godo
http://www.youtube.com/watch?v=hIiCZ5K5KFE
Det var ett internskämt. Jag vet alltid vilka alla är!
Alla rör sig bort från banan...
View attachment 366102View attachment 366106View attachment 366104View attachment 366105
I praktiken började det 15.30 Så e d ibland. Dyraste 40 min körning hittillsFy fasen va vatten de kom där... Synd man missa eventet men de verkar inte som de blev så långvarigt ?!
Jag hade svårt att hitta info på FB. Pris och tider fann jag här.Jag ber om ursäkt, självklart ska man inte behöva FB för att få info, det är bara lättare så!
Sen får jag tacka för alla tack, det var bara kul att svänga ihop en liten bandag! Jag tycker för övrigt också att vi bör köra nästa år igen, så att jag kan köra och så att Sege kan få sin gruppbild! Bättre info utlovas nästa år!
Var är alla bilder? Kobbe? Kunkel? Fotohenke? Jag har inte färgmatchat för skojs skull.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|