sege
Fy fan jävla skit-
Ett gyllene tillfälle för teamägaren själv att återuppleva ungdomsåren på en STROKER!
Försökt tjata lite på honom om det där faktiskt men det gick trögt. Hade ju varit skoj att se en 250 med ägaren brumma runt lite. =)
Ett gyllene tillfälle för teamägaren själv att återuppleva ungdomsåren på en STROKER!
Skulle ochså behöva låna ett bromsok bak till en 2006 Yama R6 den dan då jag inte kommer att hinna få dit mitt fina brembo ok på undersidan svingen innan dess...
Super bra jag tar 1-2L,håll utkik efter en man medhej alla! jag tar som vanligt med några extra liter Castrol 747 olja till er som behöver köpa! Jag kör Aprilia RS 250 med nr 87. MVh tobbe
Jag blev ganska ledsen när jag såg datumet för 2t-dagen...är inte i Sverige då, så jag får hoppas på repris 2013? Hoppas ni får skoj hele högen!
Du har planerat helt och hållet galet, gör om gör rätt!
Tyvärr så missar jag detta gedigna arrangemang också, kommer att befinna mig några mil från Mitt-Sverigebanan den dagen och det är ju inte helt idealiskt...
Håller med. Feltänkt av Svedberg.
Tyvärr så missar jag detta gedigna arrangemang också, kommer att befinna mig några mil från Mitt-Sverigebanan den dagen och det är ju inte helt idealiskt...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|